Gjest Marlo Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Koser meg inne mens "snøstormen" raser utenfor, slapper av og har en god dag noe jeg ikke har hatt på lenge :D
Kjetil S. Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2010 Koser meg inne mens "snøstormen" raser utenfor, slapper av og har en god dag noe jeg ikke har hatt på lenge :D Ingen dager er som herlige gode dager, spør du meg!! ;-))))
Crow Jane Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 (endret) Er barnevakt og kjeeeeder meg... Endret 19. februar 2010 av Crow Jane
Kjetil S. Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2010 Er barnevakt og kjeeeeder meg... Da har du ikke mye greie på barn, spør du meg....!!! ;-))))
Titti72 Skrevet 19. februar 2010 #6 Skrevet 19. februar 2010 Sitter og manner meg opp til å gå ut med bikkja i stormen... Har mannet meg i 2 timer allerede....
Crow Jane Skrevet 28. februar 2010 #7 Skrevet 28. februar 2010 Da har du ikke mye greie på barn, spør du meg....!!! ;-)))) Hehe - tror ikke du så så nøye på tidspunktet til posten.... kl. 20:30 sover barn her i huset... og da blir det tomt og kjedelig. Kall det gjerne anti-klimaks.... *prøver hardt å ikke bli fornærmet* ;-))))
Alladin Skrevet 28. februar 2010 #8 Skrevet 28. februar 2010 har fjerna all snø fra terrassen, fått på plass hagemøblene og er klar for grillsesongen (masse snø over alt ellers da). Tok meg noen timer, men det ble en god treningsøkt Nå blir det sofasliting med OL på tv. Ikke den beste dagen sinsmessig i dag, føler meg ensom, så derfor prøver jeg å lese "gode" historier/sider på nettet.
Kjetil S. Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 1. mars 2010 har fjerna all snø fra terrassen, fått på plass hagemøblene og er klar for grillsesongen (masse snø over alt ellers da). Tok meg noen timer, men det ble en god treningsøkt Nå blir det sofasliting med OL på tv. Ikke den beste dagen sinsmessig i dag, føler meg ensom, så derfor prøver jeg å lese "gode" historier/sider på nettet. Så nå er det bare å vente på den gode varmen, kjære venn!! ;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå