Ulla Skrevet 28. april 2002 #1 Skrevet 28. april 2002 Noen som har tips...? Begynner å bli lei. Og enda er det 16 dager igjen til termin... Vil selvfølgelig ikke gjøre noe som skader lille nurket mitt, men dersom noen har kjerringråd osv. så kom gjerne med de...12
Silfen Skrevet 28. april 2002 #3 Skrevet 28. april 2002 Mormunnen er nødt å være hvertfall litt moden for at noen av "triksene" skal virke. Og er den først moden er du ikke langt unna uansett. Som hun over nevner er det bra med sex. Prostanglandin finnes i sæd og den finnes i de tablettene man bruker i skjeden til å modne mormunnen for å sette en fødsel igang. Laksèrolje vil jeg ikke anbefale. Fødsel er nødt å være rett rundt hjørnet for at den skal ha noen virkning. Det blir på samme måte som klyster. Er du ikke klar til å føde i løpet av neste døgnet vil ikke laksèrolje gi deg noe annet enn en ubehagelig diarè.12
Freetime Skrevet 28. april 2002 #4 Skrevet 28. april 2002 Laksèr olje brukte jeg ved min første for 13 år siden...effektivt,men ubehagelig-og fødselen gikk unna på 4 timer!! Seinere har jeg hørt at de har tatt bort de stoffene som evt.hjelper en fødsel igang,og jeg har heller ikke prøvd dette seiere....ble litt skremt fordi det gikk så fort ...
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2002 #5 Skrevet 28. april 2002 Min venninde dro hjem fra klinikken siden det lot vente på seg. Hun tvang gubben til sex, og vips der kom nurket, Anbefalt av jordmor
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2002 #6 Skrevet 29. april 2002 Som nevnt før sex er veldig effektivt. Vi prøvde det og vips der var ungen. En skikkelig rundvask og det å gå trapper skal vist også være effektivt..
symre Skrevet 29. april 2002 #7 Skrevet 29. april 2002 Jeg har også hørt sex - og rødvin! En strålende kombinasjon. Trappevask har jeg også hørt er kjempefint. Men - min venninnne prøvde ALT, uten at det hjalp. Så jeg ville satset på de behagelige alternativene! Lykke til!
MissiS Skrevet 29. april 2002 #8 Skrevet 29. april 2002 Hva med å sitte på vakemaskinen??? Det har jeg hørt skal være svært effektivt (og kanskje litt behagelig...?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå