Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Har sett flere tråder her inne om fuktfattig hud, men da har personen hatt fet underhud. Huden min er normal og sensitiv og nå i vinter er den ekstremt fuktfattig. Noen som vil anbefale meg en god ansitskrem?
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Matis SOS nutrition feks, er god til både tørr og dehydrert hud som er sensitiv.
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 (endret) Innlegg slettet iht. KGs regler. - lillesky (mod) Endret 20. februar 2010 av lillesky
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2010 #4 Skrevet 20. februar 2010 Matis SOS nutrition feks, er god til både tørr og dehydrert hud som er sensitiv. Helt enig, dette er den beste dag/nattkrem! Jeg har sensitiv hud som er tørr og fuktfattig.
Charn666 Skrevet 20. februar 2010 #5 Skrevet 20. februar 2010 Det jeg kan anbefale deg som er det beste alternativ for meg. Er HTH som man får kjøpt på vanlig dagligvare butikk. F.eks rema 1000. Jeg fikk kviser av absolutt alle fuktighets kremer. Denne har funket best for meg iallefall. Lykke til!!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 20. februar 2010 #6 Skrevet 20. februar 2010 Det jeg kan anbefale deg som er det beste alternativ for meg. Er HTH som man får kjøpt på vanlig dagligvare butikk. F.eks rema 1000. Jeg fikk kviser av absolutt alle fuktighets kremer. Denne har funket best for meg iallefall. Lykke til!! Nei, HTH fuktighetskrem har allergifremkallende ingredienser! Ikke å anbefale til sensitiv og fuktfattig hud. Eneste jeg vet mange har gode erfaringer med er som nemnt over: Matis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå