Gå til innhold

KG og pedofili

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er en ting jeg ikke kan fatte og begripe med KG og det er at det ser ut til at det tiltrekker seg en god del pedofile og sikkert en del andre sykinger også. Altså, hva er grunnen til det? Jeg har aldri sett et annet forum med så mye og så ofte innlegg som tydelig er laget av pedofile, gjerne skjult.

Begynner faktisk og bli mektig lei dette og skjønner virkelig ikke hva som er galt med KG som faktisk klarer å tiltrekke seg slike folk. Regner med at jeg ikke er den eneste som er lei heller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også lagt merke til det, og kan ikke skjønne annet enn at det kun er fordi det ikke slås rett ned på og fjernes. Isteden er det gjerne de som påpeker dette som får innleggene sine slettet.

Skrevet

Seriøst? :fnise:

Tydelig laget av pedofile? Hvordan kan dere si at det 100% sikkert er en pedofil som har skrevet et innlegg?

Skrevet
Jeg har også lagt merke til det, og kan ikke skjønne annet enn at det kun er fordi det ikke slås rett ned på og fjernes. Isteden er det gjerne de som påpeker dette som får innleggene sine slettet.

Kan jo hende fordi at enkelte påpeker såkalte pedofile innlegg der det ikke fins snev av pedofili involvert annet enn i den som påpeker sitt syke hode. (les: som regel gjester uten bakkekontakt) Når det f.eks hyles om pedofili fordi far dusjer sammen med sin datter, så bør man kanskje prøve å få litt bakkekontakt eller? Det er lov å bruke hue, og om deres poster blir slettet av moderator litt ofte så bør dere kanskje gå litt inn i dere selv og se på hvordan dere fremstår.

Jeg er lei av sånne som dere jeg.

Skrevet
Kan jo hende fordi at enkelte påpeker såkalte pedofile innlegg der det ikke fins snev av pedofili involvert annet enn i den som påpeker sitt syke hode. (les: som regel gjester uten bakkekontakt) Når det f.eks hyles om pedofili fordi far dusjer sammen med sin datter, så bør man kanskje prøve å få litt bakkekontakt eller? Det er lov å bruke hue, og om deres poster blir slettet av moderator litt ofte så bør dere kanskje gå litt inn i dere selv og se på hvordan dere fremstår.

Jeg er lei av sånne som dere jeg.

Enig

Skrevet

Jeg har ikke lagt merke til pedofilsk oppførsel. Er jeg så blind?

Gjest brutal_mann
Skrevet

Åh.. Er gjest igang igjen med å mase om dette nå... Håper vedkommende finner på noe nytt til neste gang.

Skrevet

Chiyo. Ja det har vært mange pedofile her inne i perioder.

De lager gjerne innlegg hvor de spør om råd til hvordan håndtere at et barn gjør noe de tydeligvis synes er spennende. :spy:

Skrevet

De lager gjerne innlegg hvor de spør om råd til hvordan håndtere at et barn gjør noe de tydeligvis synes er spennende. :spy:

Hvordan i all verden vet du det? Får virkelig håpe du tuller nå.

Folk med slike holdinger vil jeg anse som farlige.

Så hvis noen lager et innlegg der de ytrer bekymring for at barnet har hatt sex, eller mistenker at naboen er pedofil, eller som spør om råd angående barn og sexualitet så anser du dem selv for å være pedofil?

Og hvor går grensa? ved 7 år, 18 år eller aldri?

Jeg har selv sett minst to tråder der trådstarterene blir kalt pedofil og de innleggene gjaldt barn over 16 år.

Så her er det også tydelig folk som ikke vet hva pedofil er heller.

Får heller håper slike gjester og brukere er troll og de kan se og dra seg vekk fra forumet. Man kan faktisk ikke vite.

Tenk om f.eks legen bare sa til deg når du trenger hjelp og råd " nei, du får bare gå hjem. Du er nok bare hypokonder".

Hadde det vært noe hyggelig å få slikt slengt mot seg om du er i f.eks en krisesituasjon og trengr hjelp og trøst?

Har og lite tro på at en pedofil gidder å sitte å lage slike tråder som enkelte her sikter til. Hva skulle det være godt for?

Skrevet

Gjester med trolltråder fyller i alle fall veldig godt opp her på KG, spør dere meg...!!!

Skrevet
Gjester med trolltråder fyller i alle fall veldig godt opp her på KG, spør dere meg...!!!

Det har jeg også tro på, men det betyr ikke at de er pedofil av den grunn.

Men nå lever vi ikke i en rosa verden heller så man kan aldri være hundre prosent sikker (i de fleste tilfeller) om diverse tråder er trolletråder eller ikke.

Og er tråden "seriøst" startet så synes jeg man kan svare seriøst og holde i gang en diskusjon enn å prøve ødelegge den.

Skrevet

:flau: Hehe! :grinele: Det har ikke jeg fått med meg, men de blir vel fjernet raskt tenker jeg meg.

:spy: Pedofili er skikkelig grusomt.

Skrevet

Så du mener man er pedofil om man lurer på hvorfor sønnen på 3 år syns det er moro å leke med tissefanten sin?

Skrevet
Så du mener man er pedofil om man lurer på hvorfor sønnen på 3 år syns det er moro å leke med tissefanten sin?

nei. Men vi har hatt gjester her som skrev mye om det samme temaet med små variasjoner.

Jeg har ikke lyst til å nevne eksempler på hva de skriver, men en ble kalt magegjesten.

At noen spør et helt uskyldig spørsmål betyr ikke at vi automatisk tenker pedofili.

Jeg har ikke lest tråden du refererer til.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Det jeg synes er litt trist med dette, er at det faktisk er et behov for å opplyse mennesker om at barn har sin egen PRIVATE seksualitet. La ungene få tukle med seg selv så lenge de er alene. Voksne ha ikke noe med å invadere barn sin seksualitet. Hverken for å utnytte den eller for å gjøre den til noe (for barnet) stygt.

Skrevet
Det jeg synes er litt trist med dette, er at det faktisk er et behov for å opplyse mennesker om at barn har sin egen PRIVATE seksualitet. La ungene få tukle med seg selv så lenge de er alene. Voksne ha ikke noe med å invadere barn sin seksualitet. Hverken for å utnytte den eller for å gjøre den til noe (for barnet) stygt.

Å tukle med tissen for en 3-åring har vel lite med sex å gjøre? Ellers er jo nettopp problemet det at slike ting seksualiseres og dras opp til ett hysterisk nivå. Mitt poeng er at ingen liker pedofile, men gjestene som klager på at 'feil' innlegg slettes bør muligens gå litt i seg selv. Og at det er mange her som åpenbart er pedofile? Jeg er muligens blind, men har til gode å se pedofile overalt, derfor syns jeg det er unødvendig at man lager slike tråder, faktisk så er det like unødvendig at jeg hisser meg opp over slike tråder. (Og nei jeg er ikke pedofil selv om jeg hisser meg opp.)

Skrevet

Hvis man mistenker trolling, hvorfor ikke si fra til moderator i stedenfor å ødelegge tråden?

Selv er jeg på KG kun for å lese innlegg når jeg ikke har noe gjøre, om historiene er sann eller ikke bryr jeg meg ikke noe om.

Og man kan aldri vite helt sikkert uansett så det blir bare spekulasjoner. Som sagt, verden er ikke "rosa".

Nå er jeg ingen ekspet på pedofili heller, men jeg tviler på at de setter seg ned på et forum for å skrive det noen kaller "pedofile innlegg". De vil nok heller skjule sin legning.

Og om de virkelig gjør, er ikke det bedre enn at de misbruker barn?

Og ikke for så veldig lenge siden så jeg to brukere bli kalt pedofil og de skrev ikke en gang om barn, men om 15-16 åringer og en på 18 mener jeg det var.

Så det er vel ikke så veldig vanskelig å se hvem som er de virkelige trollene her.

Skrevet

Kanskje det egentlig er brukere som mistenker andre for å være pedofil som selv egentlig er det? De bare dytter det over på andre for å "redde" seg selv. Hvem vet?

Gjest Supermimz
Skrevet

Jeg er ikke ekstremt aktiv her på GK..men jeg har ikke sett desse innleggene dere snakker om?

Skrevet
Jeg er ikke ekstremt aktiv her på GK..men jeg har ikke sett desse innleggene dere snakker om?

De jeg har sett blir rimelig fort slettet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...