Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Jeg har vært sammen med min nåværende kjæreste i 5 år, nå har det seg slik at jeg tror jeg muligens holder på å bli forelsket i en på jobben... Jeg å min kjære har ikke hatt det så bra sammen det siste året, og jeg har ofte vurdert å flytte ut, men har liksom ikke klart det. Og nå har jeg begynnt å like denne fyren på jobben bedre og bedre og det virker som han også liker meg. Jeg har ikke vært utro,men føler at jeg er det hver dag, jeg er ikke helt sikker på om jeg vil gjøre det slutt for å satse på han andre, men burde jeg fortelle at jeg er interessert i en annen, eller vil det bare øddelegge alt om jeg bestemmer meg for å bli?? Jeg føler meg så forferdelig slem mot ham, hadde det vært motsatt vet jeg ikke om jeg ville at han skulle fortellt meg det.. Kom med innspill takk
Havbris Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Jeg har vært sammen med min nåværende kjæreste i 5 år, nå har det seg slik at jeg tror jeg muligens holder på å bli forelsket i en på jobben... Jeg å min kjære har ikke hatt det så bra sammen det siste året, og jeg har ofte vurdert å flytte ut, men har liksom ikke klart det. Og nå har jeg begynnt å like denne fyren på jobben bedre og bedre og det virker som han også liker meg. Jeg har ikke vært utro,men føler at jeg er det hver dag, jeg er ikke helt sikker på om jeg vil gjøre det slutt for å satse på han andre, men burde jeg fortelle at jeg er interessert i en annen, eller vil det bare øddelegge alt om jeg bestemmer meg for å bli?? Jeg føler meg så forferdelig slem mot ham, hadde det vært motsatt vet jeg ikke om jeg ville at han skulle fortellt meg det.. Kom med innspill takk Det første du må ta stilling til er om du har lyst til å fortsette forholdet til samboeren din. Har du lyst til å jobbe for at det skal bli bedre, gjøre en innsats sammen med ham slik at det skal bli så bra som det kan være? Mange forhold som varer over tid kommer inn i perioder der mye kan synes vanskelig og kjedelig. Jeg vet det godt, jeg har vært gift med samme mann i 19 år. Hvis du virkelig ikke vil noe av dette så har du egentlig avgjort for deg selv og samboeren din at det er slutt. Det er disse tingene du bør ha i fokus akkurat nå - så får forelskelsen komme i neste omgang. Du kan vel ikke la samboeren din gå på gress til du har funnet ut hva du vil...?
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 Det første du må ta stilling til er om du har lyst til å fortsette forholdet til samboeren din. Har du lyst til å jobbe for at det skal bli bedre, gjøre en innsats sammen med ham slik at det skal bli så bra som det kan være? Mange forhold som varer over tid kommer inn i perioder der mye kan synes vanskelig og kjedelig. Jeg vet det godt, jeg har vært gift med samme mann i 19 år. Hvis du virkelig ikke vil noe av dette så har du egentlig avgjort for deg selv og samboeren din at det er slutt. Det er disse tingene du bør ha i fokus akkurat nå - så får forelskelsen komme i neste omgang. Du kan vel ikke la samboeren din gå på gress til du har funnet ut hva du vil...? jeg er veldig usikker, for jeg lurer på om denne forelskelsen er pga. vi har hatt det litt kjipt det siste året, og at jeg bare trenger litt oppmerksomhet. Er jo forsatt kjempe glad i kjæresten min, og helst vil jeg jo at vi skal finne tilbake til hverandre, men jeg er usikker på om det kommer til å skje. Synes dette er veldig vanskelig, er så redd for å velge feil. men til jeg klarer å ta et valg, lurer jeg på om det er veldig slemt av meg å ikke si ifra om at jeg tenker på an annen??
Havbris Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 jeg er veldig usikker, for jeg lurer på om denne forelskelsen er pga. vi har hatt det litt kjipt det siste året, og at jeg bare trenger litt oppmerksomhet. Er jo forsatt kjempe glad i kjæresten min, og helst vil jeg jo at vi skal finne tilbake til hverandre, men jeg er usikker på om det kommer til å skje. Synes dette er veldig vanskelig, er så redd for å velge feil. men til jeg klarer å ta et valg, lurer jeg på om det er veldig slemt av meg å ikke si ifra om at jeg tenker på an annen?? Jeg kan ikke ta stilling til det siste spørsmålet ditt - det må du selv kjenne på. Men hvis du aller helst har lyst til at du og kjæresten skal finne tilbake til hverandre så synes jeg du skal legge energien din i det. Snakk med ham om hvordan du føler det og fortell hvordan du ønsker at dere skal ha det. I et forhold som har vart en stund kan man ofte føles seg oversett, ikke anerkjent, ikke begjært etc - og det kan være lett å forveksle oppmerksomhet fra andre menn med forelskelse. Hvis dere klarer å ta tak i forholdet, bli flinkerere til å se hverandre, anerkjenne hverandre, gjøre hyggelige ting sammen osv - så vil du fort oppdage om du egentlig kanskje har det du trenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå