Gå til innhold

På jakt etter pleiende sminke uten parabener og mineraloljer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei

Jeg har tidligere brukt flere ulike merker, som Kanebo, Chanel, Dior og YSL. Etter lengre bruk har jeg fått utslett i ansiktet og blitt fryktelig tørr - selv om jeg har brukt fuktighetskremer.

Nå har jeg byttet ut all sminken min, til noe som verken inneholder parabener eller mineraloljer, som er skadelig for huden. Rødheten og de tørre partiene i ansiktet er ikke der lenger, og jeg kan gå med sminken uten å få utslett. :)

Har selv snakket med mange som sliter med de samme problemene, som også har begynt å benytte disse produktene og er strålende fornøyd! :)

Hvis du vil vite mer, bare send meg en privat melding :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Hei hei

Jeg har tidligere brukt flere ulike merker, som Kanebo, Chanel, Dior og YSL. Etter lengre bruk har jeg fått utslett i ansiktet og blitt fryktelig tørr - selv om jeg har brukt fuktighetskremer.

Nå har jeg byttet ut all sminken min, til noe som verken inneholder parabener eller mineraloljer, som er skadelig for huden. Rødheten og de tørre partiene i ansiktet er ikke der lenger, og jeg kan gå med sminken uten å få utslett. :)

Har selv snakket med mange som sliter med de samme problemene, som også har begynt å benytte disse produktene og er strålende fornøyd! :)

Hvis du vil vite mer, bare send meg en privat melding :)

Ja men mineralsminke har jo vært i mange år......det bruker jo mange av oss! Det er jo også bra for huden. Det vil si de seriøse mineralsminkene uten bismuth.

Gjest Gjest_lille meg_*
Skrevet

Og nå har det kommet en splitter ny mineral make up til Norge; PURECOLOR, fra USA. Uten Bismuth :)

Den selges fra leverandøren Beauty Products, og du får produktene kun hos hudpleiere.

Les mer på www.purecolorsink.com :goodbye:

Gjest Gjest_mini_*
Skrevet

purecolors

noen som har prøvd dette. hvordan er dette i forhold til id??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...