AUF Skrevet 7. september 2003 #1 Skrevet 7. september 2003 til hva vi skal finne på i dag?? Jeg og mine to barn... vet ikke hva vi skal finne på i dag! Har lyst til å besøke noen, men kjenner ingen i nærheten. nærmeste familie bor langt unna - 3 timer å kjøre en vei!!!! :o Og så går jo nasse nøff på kino... Eller vi kan gå tur eller noe sånt, leie noen videofilmer. Har med andre ord lyst til å gjøre noe annet enn å tegne, male, modellere, leke, som vi jo gjør hver dag...
Mrs. K Skrevet 7. september 2003 #2 Skrevet 7. september 2003 Gå en tur i akvariet, eller opp på det der usiktsstedet og spis en is. Hilsen Trille (besøkte Ålesund i sommer og gjorde nettopp dette)
AUF Skrevet 7. september 2003 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2003 Gå en tur i akvariet, eller opp på det der usiktsstedet og spis en is. Hilsen Trille (besøkte Ålesund i sommer og gjorde nettopp dette) ikke dumt det... :D Akvariet besøker vi faktisk ganske ofte, har årskort
Achmed Skrevet 7. september 2003 #4 Skrevet 7. september 2003 AUF: Skal du ikke stå ute på gata og dynge ned folk med arbeiderpartibrosjyrer nå? Det er da snart valg, og du burde ha nok å gjøre.
AUF Skrevet 8. september 2003 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2003 AUF: Skal du ikke stå ute på gata og dynge ned folk med arbeiderpartibrosjyrer nå? Det er da snart valg, og du burde ha nok å gjøre. *ler* nei, jeg driver ikke med sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå