Gå til innhold

Hvorfor er det slik at når nav ringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det slik at når NAV ringer og legger igjen beskjed på telefonsvarer, og meldingen kommer tikkende inn (Du har ein ny beskjed, fra nr XXXXXXXX) viser ett annet nummer enn det som burde tilhøre NAV lokalt, når det er de(fra lokalområdet) som ringer?

F.eks, om de ringte fra min by burde nummeret begynt med ein 5. Men, når de la igjen melding på min svarer viste det at nummeret som var brukt begynte med 2.

Videoannonse
Annonse
Gjest rakikari
Skrevet
Hvorfor er det slik at når NAV ringer og legger igjen beskjed på telefonsvarer, og meldingen kommer tikkende inn (Du har ein ny beskjed, fra nr XXXXXXXX) viser ett annet nummer enn det som burde tilhøre NAV lokalt, når det er de(fra lokalområdet) som ringer?

F.eks, om de ringte fra min by burde nummeret begynt med ein 5. Men, når de la igjen melding på min svarer viste det at nummeret som var brukt begynte med 2.

Fordi de har ett ringenettverk eller hva jeg skal kalle det.

Når de ringer ut kommer det ett 2 nr uansett hvor de ringer fra.

I forrige jobben min ringte jeg mye til NAV, da kunne jeg ringe ett 22 nr men så endra nummeret seg plutselig fordi en på en annen kant av landet satt på det nettverekt og tok telefonen.

Skrevet (endret)

En del steder er det også sånn at det er ett nummer (som regel sentralbordnummeret) som vil vises utad uansett hvem som ringer, fordi det ikke er ønskelig å oppgi direktenummer til saksbehandlere osv, eller at man rett og slett ønsker at alle henvendelser skal kanaliserer via sentralbordet.

Endret av Daria

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...