Gjest klø Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 Hvorfor er det slik at når NAV ringer og legger igjen beskjed på telefonsvarer, og meldingen kommer tikkende inn (Du har ein ny beskjed, fra nr XXXXXXXX) viser ett annet nummer enn det som burde tilhøre NAV lokalt, når det er de(fra lokalområdet) som ringer? F.eks, om de ringte fra min by burde nummeret begynt med ein 5. Men, når de la igjen melding på min svarer viste det at nummeret som var brukt begynte med 2.
Gjest rakikari Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 Hvorfor er det slik at når NAV ringer og legger igjen beskjed på telefonsvarer, og meldingen kommer tikkende inn (Du har ein ny beskjed, fra nr XXXXXXXX) viser ett annet nummer enn det som burde tilhøre NAV lokalt, når det er de(fra lokalområdet) som ringer? F.eks, om de ringte fra min by burde nummeret begynt med ein 5. Men, når de la igjen melding på min svarer viste det at nummeret som var brukt begynte med 2. Fordi de har ett ringenettverk eller hva jeg skal kalle det. Når de ringer ut kommer det ett 2 nr uansett hvor de ringer fra. I forrige jobben min ringte jeg mye til NAV, da kunne jeg ringe ett 22 nr men så endra nummeret seg plutselig fordi en på en annen kant av landet satt på det nettverekt og tok telefonen.
Daria Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 (endret) En del steder er det også sånn at det er ett nummer (som regel sentralbordnummeret) som vil vises utad uansett hvem som ringer, fordi det ikke er ønskelig å oppgi direktenummer til saksbehandlere osv, eller at man rett og slett ønsker at alle henvendelser skal kanaliserer via sentralbordet. Endret 19. februar 2010 av Daria
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå