Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tommy29
Skrevet

Jeg har helt fra tidlig i 20årene hatt kraftig kroppshårvekst, og det har tildels plaget meg.

Har også fått inntrykk av at noen jenter finner det avstøtende med mye hår på bryst/rygg/skuldre.

Barberte bort en del tidligere, men siden det stikker fort igjen så har jeg mer eller mindre droppet det.

Tror også det er mere vanlig enn kanskje moteverden skal framstille det som dette med kroppsbehåring hos menn.

Er derfor interessant å høre hva dere jenter mener om dette. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen bryr seg ikke, noen liker det, og noen liker det ikke.

Det er som hårfarge på jenter. Det er ulike meninger.

Om du ikke liker det kan du få det fjernet med voks.

Da tar det lang tid før det vokser ut igjen, og det blir ikke stive stubber som etter en barbering.

Skrevet

Min samboer har temmelig kraftig hårvekst på kroppen. Han syns selv det er sjenerende med hår på ryggen, nakken og overarmene så det barberer jeg bort for ham...:) Jeg bryr meg ikke så mye om det...man får være som man er...;)

Skrevet

Det eneste som burde være av betydning er din egen mening. Liker du det, behold det. Hater du det, fjern det.

Jeg for min del synes kroppshår er fælt.

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet
Jeg for min del synes kroppshår er fælt.

Det er eg enig med. Syns det er motbydelig å se mannfolk med hår på ryggen, skuldrene og i nakken, og ekstremt hårete på beina og bryst og mage. :spy:

Skrevet

Jeg syns det skal være kroppshår... :sjenert: Men som sagt, liker du det ikke selv, fjerner du dt. Om ikke, behold det. Finnes flere jenter som liker det. Tror det har noe med at det på et vis er mer mandig.

Skrevet
Det er eg enig med. Syns det er motbydelig å se mannfolk med hår på ryggen, skuldrene og i nakken, og ekstremt hårete på beina og bryst og mage. :spy:

Men folkens, da...det er jo bare naturlig! Barberhøvelen er imidlertid en god følgesvenn ;)

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ikke er kjempe fan av hår på rygg og skuldre, men hår på resten av kroppen (altså armer, ben, bryst osv) har jeg ikke noe problem med! Kan være ganske sexy til og med! ;) Men du må nå gjøre hva DU føler for! Ingen ville synes mindre om deg selv om du har hår på ryggen!! Ikke i min verden ihvertfall :)

Gjest Smaragd
Skrevet

Jeg syns litt hår er greit, men når det kommer til det stadiet der man faktisk ikke ser huden igjennom hårene, så begynner det å bli for mye for min smak.

Sambo har ok hårvekst. barberer nakken og skuldrene, så det ikke skal komme oppom t-skjorten, men ellers får det vokse. (Har av og til "trimmet" brystkassen på sommeren, slik at solen får komme til) :)

Ex'n min derimot, barberte ingenting. Har var ikke så vannvittig hårete på rygg og bryst, men armene og beina så ut som en apekatt på vinteren :(

Måtte støvsuge sengen flere ganger i uka, for der var så mange sorte små hår etter ham.

Så min konklusjon er at normalt med hår er greit, har en veldig tett vekst, er det greit å trimme litt.

Eller vokse/hårfjerningskrem, da om en vil ha det helt bort. Da går det en 3-4 uker før en trenger å gjøre noe med det igjen.

Husker forresten veninnene mine grøsset når han ene i hotel cæsar kledde av seg morgenkåpen og viste sin hårete kropp! (Sikkert 10-15 år siden, var han derre eklingen, var han prest eller noe? Ingar Helge Gimle mener jeg han heter?

Jeg kune ikke si så mye, var sammen med x'n min på den tiden...

Men ja - mange hater mye hår på menn..

Skrevet
Måtte støvsuge sengen flere ganger i uka, for der var så mange sorte små hår etter ham.

:overrasket:

Skrevet
Jeg har helt fra tidlig i 20årene hatt kraftig kroppshårvekst, og det har tildels plaget meg.

Har også fått inntrykk av at noen jenter finner det avstøtende med mye hår på bryst/rygg/skuldre.

Barberte bort en del tidligere, men siden det stikker fort igjen så har jeg mer eller mindre droppet det.

Tror også det er mere vanlig enn kanskje moteverden skal framstille det som dette med kroppsbehåring hos menn.

Er derfor interessant å høre hva dere jenter mener om dette. :)

Er det noe som nesten ingen jenter liker, så er det hår på ryggen. Har erfart at det er det første man nevner når man tar opp hva som er mest frastøtende.

Skrevet

Jeg var også en av de som grøsset av alt håret på han i Hotel Cæsar. Husker jeg var litt betatt av en gutt på ungdomsskolen som bøyde seg ned for å knyte skolissen sin. Genseren hans skled litt oppover, så det ble en glippe mellom den og buksa hans. Da så jeg at han hadde bittelitt hår nede på ryggen og ble straks uinteressert:o

Når jeg var på ferier før grøsset jeg litt av de hårete mannfolkene på stranda også...

Nå bryr jeg meg fint lite. Synes ikke det er lekkert med masse hår, men folk er som de er :)

Jeg rota rundt med en som hadde endel hår på både skuldre og rygg, han så ikke ut til å la det sjenere. Det var bra. Liker at folk er komfortable sånn som de er. Var litt ekkelt med masse hår på hvitt sengetøy og overalt, men... Han var jo heit og bra til tross for alt håret. Han hadde vakkert hår på hodet, fine øyevipper og bryn. Og ikke semibryn heldigvis:p

Skrevet

kroppshår på menn er digg, MANNDIG!

verste som fins er heeelt cleane menn uten et eneste hår på magen!

det er helt sikkert mange menn rundt deg som er verre!

ikke fjern det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...