Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan nok virke som et dumt spørsmål, hvis jeg ikke veit er jeg ikke forelsket, osv.

Men ikke alle har like mye selvinnsikt, jeg er ikke så flink til å tolke mine egne følelser.

Jeg tenker på ham sånn ca 50% av tida eller mer. Jeg drømmer om ham hver natt. Jeg synes han er veldig pen. Jeg synes han er veldig søt. Jeg synes han er veldig kul. Jeg synes han er veldig flink. Jeg har stor respekt for ham. Jeg føler meg dum rundt ham, men vil alikevel være nær ham. Jeg blir rar og stiv og dum og klomsete og slapp når jeg er i nærheten av ham. Jeg blir glad når jeg ser ham. JEg blir veldig, veldig trist når han ikke kommer på skolen. Jeg får vondt i armene når jeg ikke er med ham. Som om jeg blir drattistykker. Jeg varierer fra overlykkelig til deprimert på få minutter. Jeg vil ta på ham. Jeg vil vite ALT om ham. Jeg vil kysse ham. Jeg vil bli kjæresten hans. Jeg vil følge ham hele livet. Jeg synes også han er teit, selvhøytidlig og umoden til tider, og liker det :gjeiper:

Hva tror dere? Er dette forelskelse? Jeg har ikke følt noe sånt noen gang. Det er veldig sterke føleser, men veit ikke helt hva de betyr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du er forelsket. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...