Gjest holllholla Skrevet 19. februar 2010 #1 Skrevet 19. februar 2010 MEN jeg hadde sletta alle sangene innpå den, altså det skal være masse plass!!? Så skulle jeg legge inn nye sanger etter jeg hadde sletta de som var der fra før av, men får bare feilmelding, hvorfor det? dette har skjedd med en helt annen mp3spiller også...
Hanselot Skrevet 19. februar 2010 #2 Skrevet 19. februar 2010 MEN jeg hadde sletta alle sangene innpå den, altså det skal være masse plass!!? Så skulle jeg legge inn nye sanger etter jeg hadde sletta de som var der fra før av, men får bare feilmelding, hvorfor det? dette har skjedd med en helt annen mp3spiller også... Hva står det i feilmeldingen?
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 Hva står det i feilmeldingen? Nå har det blitt: "handlingen kan ikke fullføres fordi ett eller flere objekter ble ikke funnet . (feilkode 1401)" og før var det: "kan ikke legge til denne <sangfilen> fordi det er ikke nok plass på disken"
aluminium Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 Er du i Windows? Høyreklikk på spilleren og velg Formater. Dersom du er i OS X så går du inn i Diskverktøy og velger MP3-spilleren din i listen og velger slett. En formatering bruker ofte å hjelpe. I og med at du har fjernet all musikk på den likevel, så har du ikke noe å tape på det...
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2010 #5 Skrevet 19. februar 2010 Ah endelig, da gikk det Takk for hjelpen:) Det var visst helt fullt innpå der uten at jeg så noen filer, men nå er det ryddet og alt er bra igjen
aluminium Skrevet 19. februar 2010 #6 Skrevet 19. februar 2010 Dersom du har Mac må du huske på å tømme papirkurven dersom du sletter noe fra en ekstern disk/minnepenn/MP3 osv. før plassen blir frigjort. Selv om du kobler fra enheten vil plassen fortsatt være opptatt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå