Gjest Erik K Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Jeg har møtt verdens beste kvinne men hun er datteren til sjefen min. Hvordan skal jeg fortelle han at jeg er smellforelsket i datteren Hans?
Britt Banditt Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Jeg har møtt verdens beste kvinne men hun er datteren til sjefen min. Hvordan skal jeg fortelle han at jeg er smellforelsket i datteren Hans? Heter datteren Hans? (Kunne ikke dy meg)
Gjest Erik K Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Men hva skal jeg gjøre egentlig? Har jo et ganske avslappet forhold til sheiken selv om han er ganske autoritær. Er det noen som har vært i samme situasjon?
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 du må bare huske på at det er 2 typer mennesker som ikke har sex og det er ens egne barn og ens egne foreldre .
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 19. februar 2010 #5 Skrevet 19. februar 2010 Trenger du fortelle han at du er forelska i datteren hans da?
Gjest Erik K Skrevet 19. februar 2010 #6 Skrevet 19. februar 2010 Trenger du fortelle han at du er forelska i datteren hans da? Vi vil jo starte et forhold, så ja. Det er jo ikke noe gøy å leve i sjul hele tiden heller. Er det ikke like greit at jeg forteller sheiken at jeg elsker dattera?
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 19. februar 2010 #7 Skrevet 19. februar 2010 Start ett forhold da vel, faren hennes har vel ingenting med hvem ho velger som kjæreste? Du kan jo be ho fortelle det til faren om det bekymrer deg såpass mye :gjeiper:
Gjest Zienna Skrevet 19. februar 2010 #8 Skrevet 19. februar 2010 Start ett forhold da vel, faren hennes har vel ingenting med hvem ho velger som kjæreste? Du kan jo be ho fortelle det til faren om det bekymrer deg såpass mye :gjeiper: Nei, men han kan mislike det sterkt, og det tror jeg ikke er spesielt gøy for fyren.
leirbål Skrevet 19. februar 2010 #9 Skrevet 19. februar 2010 Om hun er forelsket i deg også, og dere er sammen ville jeg ikke fortalt det med en gang. Vent og se om forholdet varer først. Gjør det det får du sørge for å gjøre en god jobb så han blir fornøyd med deg der, og skille strengt mellom jobb og privatliv.
Gjest Erik K Skrevet 19. februar 2010 #10 Skrevet 19. februar 2010 Jeg tror han sier "sheik" hele tiden for å få en reaksjon. Tulletråd. Oi! Jeg mente sjefen. Jeg mikser litt i hop. Det pleier jeg å gjøre når jeg er nervøs. Jeg treffer jo datteren Hans hver dag omtrent, så det er vel på tide å si det.
Gjest Zienna Skrevet 19. februar 2010 #11 Skrevet 19. februar 2010 Om hun er forelsket i deg også, og dere er sammen ville jeg ikke fortalt det med en gang. Vent og se om forholdet varer først. Gjør det det får du sørge for å gjøre en god jobb så han blir fornøyd med deg der, og skille strengt mellom jobb og privatliv. Faren min har sagt rett ut at han ikke hadde likt at jeg ble sammen med en av hans ansatte. Kan se den i grunn... Man skal jo klare å skille jobb og privatliv, men dersom forholdet blir seriøst, kan jo andre ansatte begynne å lure om vedkommende får priviligier selv om det ikke er tilfelle.
leirbål Skrevet 19. februar 2010 #12 Skrevet 19. februar 2010 Heter sjefen Hans? Hvis ikke skrives det hans. (Selv om det er sjefen.)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå