Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Jeg jobber sammen med ei utrolig flott jente. Ei som får hjerte til å hoppe litt ekstra hver dag når jeg ser henne. Problemet ligger i at hun er gift og har barn. Nå er det ikke sånn at hun legger opp til noe, og jeg har ikke lyst til å ødelegge noe. På jobben ler vi og koser oss, hun er sjarmerende og spennende, men hun holder seg for god til å flørte. Men jeg klarer ikke å få henne ut av hodet. Gode råd?
NovaFlare Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Hold deg for god til å flørte du også. Ikke ødelegg det gode kollegiale forholdet.
Gjest brutal_mann Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 fei over henne ved første og beste anledning.
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 Hold deg for god til å flørte du også. Ikke ødelegg det gode kollegiale forholdet. Mm.. er ikke sikker på at det er så farlig, gode kollegaer kommer og går.
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2010 #5 Skrevet 18. februar 2010 fei over henne ved første og beste anledning. Mm.. også en plan ;-) Vi får se, vi to skal til London en ukes tid om ikke så lenge, så får jeg legge inn litt god aksjer der.
leirbål Skrevet 18. februar 2010 #6 Skrevet 18. februar 2010 Hun ønsker ikke å flørte med deg, og hun er gift. To veldig gode grunner til at det kun er et svar på spørsmålet ditt. Hold litt ekstra avstand til henne. Unngå å sette deg ved bordet hennes, eller å gå bort til henne bare for å være i nærheten av henne. Respekter at hun ikke ser på deg, (eller ønsker å se på deg), som annet enn en arbeidskollega.
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2010 #7 Skrevet 19. februar 2010 Hun ønsker ikke å flørte med deg, og hun er gift. To veldig gode grunner til at det kun er et svar på spørsmålet ditt. Hold litt ekstra avstand til henne. Unngå å sette deg ved bordet hennes, eller å gå bort til henne bare for å være i nærheten av henne. Respekter at hun ikke ser på deg, (eller ønsker å se på deg), som annet enn en arbeidskollega. Du er nygift og forelsket, ting er ikke så svart/hvitt etter en stund.
I Grosny Skrevet 19. februar 2010 #8 Skrevet 19. februar 2010 Jeg jobber sammen med ei utrolig flott jente. Ei som får hjerte til å hoppe litt ekstra hver dag når jeg ser henne. Problemet ligger i at hun er gift og har barn. Nå er det ikke sånn at hun legger opp til noe, og jeg har ikke lyst til å ødelegge noe. På jobben ler vi og koser oss, hun er sjarmerende og spennende, men hun holder seg for god til å flørte. Men jeg klarer ikke å få henne ut av hodet. Gode råd? Søk på alt som finnes av jobber, og kom deg unna.
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2010 #9 Skrevet 19. februar 2010 Søk på alt som finnes av jobber, og kom deg unna. En mulighet, men jeg har jobbet der i ti år og trives godt, men hun har knapt vært der i to år og vurderer jobber andre steder. Tror sånn sett at jeg blir. Og jeg har prøvd råd som blir nevnt over å holde meg unna osv, men selv om hun er forsiktig med direkte flørt så er hun overdådig oppmerksom og veldig personlig. Hun reagerer veldig når jeg prøver å holde en viss avstand. Kanskje hun bare liker å ha en sånn privat tone, men men. Må jo nesten forstå at gamle "mannegriser" sliter med konsentrasjonen når hun går i utfordrene miniskjørt og nettingstrømper på jobben. Ja, jeg ser de rådene dere kommer med, men hun er brent inn på netthinnen og fryktelig vanskelig å glemme. Det hjelper heller ikke at hun tar kontakt med meg på fritiden, og har regelmessig kontakt pr f.eks. tlf. Ha en god helg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå