Gå til innhold

evig singel ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jeg er snart 21 år og har aldri hatt kjæreste. dette var greit nok når jeg var liten. men når jeg nærmer meg 21 år og ikke har kysset engang føles det ikke veldig kult.

så og si alle guttene jeg kjenner har vært forelsket i meg og kan godt tenke seg å ha sex me meg. det er ingen ting galt med meg hverken psykisk eller fysisk. jeg er ganske veltrent og ikke stygg. ikke festens midpunkt kanskje, men sitter ikke i en krok for meg selv heller.

så hva kan jeg gjøre ? føler i grunn at gutter ser på meg å tenker at jeg er sexy. men ender opp med å bare ville være venner ett veldig kort tid.

hva kan jeg gjøre for at dette skal endre seg ? jeg er ikke spesielt kresen når det gjelder gutter egentlig.

er ikke så veldig intresert i nettdating så er ikke vits i å foreslå dette.(av en eller annen grunn føler jeg det er veldig desperat). jeg er ikke desperat eller noe, synes bare det kanskje er på tide at jeg også får meg noe snart ? :sukk:

blir veldig taknemlig for alle tips :)

Endret av finnmarksjenta
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld meg, men jeg klarer ikke helt å se hva problemet ditt er. Du skriver at nesten alle guttene du kjenner har vært forelsket i deg, da antar jeg at i hvertfall noen av dem har prøvd å sjekke deg opp? Og at gutter synes du er sexy antar jeg betyr at i det minste noen har prøvd seg på fest.

Så hvis du har takket nei til alle disse så er du i din fulle rett til det, du skal selvsagt ikke si ja til noen du ikke er forelska i, evt. ikke vil ha sex med, men da kan du jo ikke klage på at du aldri får deg noe.

Du skriver at du har inntrykk av at gutter synes du er sexy og har lyst på deg, men så ender de opp med å bare bli venner. Gir du noe som helst respons tilbake? Hvis ikke er det jo ikke rart gutta gir opp.

Mulig at du bare har formulert deg feil, men jeg klarer ikke å se problemet ditt.

Skrevet (endret)

Alle guttene du kjenner har vært forelsket i deg og du er ikke særlig kresen sier du. Hvorfor har det ikke skjedd noe da?

Trodde dere var litt villere enn som så oppe i Finnmark? :)

Vi hadde nettop en jente på 24 år som hadde samme problemstilling.

21 år er vel ingen alder?

Jeg foreslår at du er så sosial som mulig, går på fester, deltar på arrangementer osv.

I disse samlingene så må du være imøtekommende og ustråle en vennlig energi som gjør at du er lett å komme i kontakt med. Og når sjangsen byr seg og du møter en gutt du liker, hvorfor ikke la deg rive med og kysse ham? Du har vel lyst?

Hvis du har lyst, så gjør du det. Hvis ikke, så lar du være.

Ikke kyss noen eller ha sex kun for å gjøre det. Det er meningsløst.

Men er du åpen for muligheten så tipper jeg dette ordner seg for deg før du vet ordet av det. Slapp av og se hva som skjer.

Du skal ihvertfall ikke gå rundt og tro det er noe galt med deg. Dette er helt normalt.

Hilsen,

Elijah

Endret av Elijah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...