Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2010 #1 Del Skrevet 18. februar 2010 Hva synes dere om denne kjolen til et et bryllup? Er den for hvit? Brullupet skal være i utlandet, derfor synes jeg typen kjole er perfekt. http://www.edressit.com/Main/Product.aspx?ProductID=513 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 18. februar 2010 #2 Del Skrevet 18. februar 2010 Syns kjolen var heilt grei mtp fargen, men det var utringningen eg reagerte på. Litt upassende i ett bryllup syns eg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
phronima Skrevet 18. februar 2010 #3 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg tror den kan passe fint, men om du er usikker kan du ha håret løst og litt mer avslappet tilbehør, slik at du ikke føler du "overstråler" bruden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 18. februar 2010 #4 Del Skrevet 18. februar 2010 Enig med hun over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2010 #5 Del Skrevet 18. februar 2010 Takk for svar! Jeg tror jeg vil ha lilla blomster på istedet for oransje. Jeg har ikke tenkt over den utringingen. Tror den er rimelig dekkende bare man har riktig undertøy. Kommerhelt klart til å ha avlappet tilbehør og løst hår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå