Maskemannen Skrevet 9. september 2003 #21 Del Skrevet 9. september 2003 :o :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Abelone Skrevet 9. september 2003 #22 Del Skrevet 9. september 2003 Jeg liker litt myke menn, bare han er hard når han skal være det da! :blunke: Flink med barn, velstelt og velduftende, flink på kjøkkenet, til å snakke med, åpen på følelser (ikke nødvendig å være hysterisk altså...) Min mann trenger ikke å være et teknisk vidunder om jeg skal synes han er maskulin.... dvs. det fins verksteder og ved kan man kjøpe! Feminine menn må være sånne som ..... ler som ei kvinne, går som ei kvinne, gråter som ei kvinne, og skravler som ei kvinne...... Sånne tror jeg går meg på nervene.. og er ikke tiltrekkende. Men jeg kjenner egentlig ikke noen slike.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2003 #23 Del Skrevet 9. september 2003 Tror ikke nødvendigvis at det som er drømmemannen for dere, er det beste for mannen som sådan. Kjønnsroller er nå engang genetisk printet i oss alle, gjør man mannen myk og endrer på det han oppfatter som normalt tror jeg det vil føles tungt å være mann for enkelte. likestilling ja, gjøre mannen til kvinnerolle2 nei male Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 11. september 2003 #24 Del Skrevet 11. september 2003 (nå syns jeg at Robert Smith -varianten har ganske mye for seg, jeg da Spesielt orginalen.. ) Nja, musikk kan han, men han serr faen meg jævlig ut på håret. Den mannen vet ingenting om å ta vare på hår, det er ikke pointet hans heller. Det er å se kul ut. Eller å se rar ut. Det siste lykkes han med. Elsker forøvrig The Cure. Men ingen hair cure derfra, takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 11. september 2003 #25 Del Skrevet 11. september 2003 Men - har du sett videoen til "A forest" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 11. september 2003 #26 Del Skrevet 11. september 2003 Nix. Mulig jeg har gått glipp av noe, Embla. Men jeg så nettopp The Cure - Unplugged - på VH1. For å si det sånn: Robert så ut som om han nettopp hadde puttet strikkepinner i støpselet istedet. Diskuterer menn utseende på samme måte som vi kvinner diskuterer, btw? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 11. september 2003 #27 Del Skrevet 11. september 2003 Pappan min, han legger bena i kryss, baker knallgode brød, og er en kløpper til alskens husarbeid. Men femi? Barske skjeggete fiskeren -femi? Eh, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 13. september 2003 #28 Del Skrevet 13. september 2003 Kjønnsroller er nå engang genetisk printet i oss alle, gjør man mannen myk og endrer på det han oppfatter som normalt tror jeg det vil føles tungt å være mann for enkelte. Har du løst arv vs. miljø -gåten? Gratulerer! Hittil har jo de lærde holdt kjønnsroller for å være i stor grad miljøbetinget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. september 2003 #29 Del Skrevet 14. september 2003 Og du mener du vet hva du prater om da? Har du sett dokumentaren om jenta som ble oppdradd som gutt av sin psykolog-far? Alt ble feil! vel vel jeg sier kun at mye av det dere jenter sier er egenskaper i drømmemannen egentlig er helt feil for mannen som sådan, og at det igjen kan gi underlige utslag for mannen ingen som har sett noe sånt i sitt liv? ..tipper det ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 14. september 2003 #30 Del Skrevet 14. september 2003 KjønnsROLLER er i høgste grad miljø - det er ikkje anna enn "reglar" for kva som passar for menn og kvinner, og dei endrar seg med tida og med kulturar. KjønnsIDENTITET er i genene. Du kan ikkje oppdra ein gutt til å følgja rollene for jenter (eller omvendt) - om det då ikkje er det som ligg for han i genene hans. Me er alle ulike personar med våre personlegdomar, og å presse oss inn i andre roller enn me trivest med er ikkje vellukka. (Og det er ikkje berre éi "mannsrolle" eller "kvinnerolle", altså. Sjølv om det no og då kan virka som ein del trur det...) Eg har ikkje sett dokumentaren du nemner gjest (har du meir info?) men eg har sett ein, og lest, om ein guttunge som vart kjønnoperert og oppdrege som jente. Det vart omtalt som ein suksess av legen (Dr. John Money) som eit bevis på at identiteten gutt/jente var miljøbestemt - men ingen brydde seg om å spørja gutten sjølv; han følte seg aldri som jente, og vart operert tilbake i vaksen alder. (Meir om denne saka her) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Velvi Skrevet 18. september 2003 #31 Del Skrevet 18. september 2003 jeg synes det er feminint med -menn som bruker lypsyl. -er livredde edderkopper Og man ser det på menn om de har et feminint kroppspråk! Fysj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. september 2003 #32 Del Skrevet 20. september 2003 jeg synes det er feminint med -menn som bruker lypsyl. -er livredde edderkopper Og man ser det på menn om de har et feminint kroppspråk! Fysj Er det bedre at mennene går rundt med sår rundt munnen da, fordi de ikke skal bruke lypsyl. Det er jo en nødvendighet i visse perioder for mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 20. september 2003 #33 Del Skrevet 20. september 2003 Diskuterer menn utseende på samme måte som vi kvinner diskuterer, btw? nei..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 20. september 2003 #34 Del Skrevet 20. september 2003 jo, de gjør Har hørt dem på treningsstudioer. Helt vildt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 21. september 2003 #35 Del Skrevet 21. september 2003 Må bare krype til korset og innrømme at jeg faktisk liker feminine menn. Jeg vet ikke..men jeg liker slike med masse fakter og alt. Men de har jo som oftest type så da Men samboeren min nå er vel noe mitt i mellom, barsk mannemann som innimellom glimter til med sine feminine sider :D Ja til femi menn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summerprincess Skrevet 23. september 2003 #36 Del Skrevet 23. september 2003 Hva jeg legger merke til med feminine menn er at noen snakker så rart. Hvordan skal jeg forklare det, litt sånn fint og kvinnelig med tonefall liksom. Håper dere skjønner hva jeg mener. Det er da jeg tenker, er han homo eller noe. Samme med kroppsspråket, om det er veldig kvinnelig. Hvordan han ter seg. Men jeg bryr meg ikke om hvordan de sitter med bena. Det har ikke noe å si syns jeg. Ellers syns jeg ikke noe om sminke på gutter. Det blir for speisa for meg. Ikke naturlig. Med kajal under øynene for eksempel. Av kvinnelige egenskaper ellers er fint. Som flere har listet opp som flink til å lage mat, passe barn osv. Man kan være like mandig selv om man har slike egenskaper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå