Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Ja, det lurer jeg på. Jeg har brukt Hydra floral en stund nå uten at jeg synes jeg ser noen endring i huden. Fikk en prøve på SOS Nutrition og synes jeg ser endring etter å ha brukt den noen dager. Huden min er i tillegg sensitiv, og jeg synes Matiskremen roer den bedre. Er det synsbedrag, eller kan den være bedre til meg?
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Den kan være bedre for deg ja, føles den bedre enn hydra floral så er det bare å bruke den. Ypperlig fuktighetskilde for sensitiv hud. Men kan føles litt for mye når sommeren kommer, slik du er obs
Honesty Skrevet 19. februar 2010 #3 Skrevet 19. februar 2010 (endret) Jeg har tørr OG fuktfattig hud, og synes ikke huden får nok næring og fukt av SOS Nutrition. Den føles bare ekstremt full av silikoner, og jeg er begynt å flasse veldig rundt nesen, noe som nesten aldri er et problem ellers. Dessuten er den temmelig sterkt parfymert (lukter litt herreparfyme, nesten) til å være en krem for sensitiv hud. Det er en ting jeg aldri vil skjønne meg på; hvorfor parfyme i produkter til sensitiv hud? Hydra Floral ble jeg stram av, så for meg funker ingen av disse kremene. Nå er jeg bare sur for at jeg kjøpte full størrelse SOS Nutrition, for jeg ser ikke for meg når jeg skal bruke den opp. Kanskje når det blir mindre kaldt i lufta? For meg ser det ut som om Dermalogica-kremene er det eneste som hjelper i lengden. Endret 19. februar 2010 av Honesty
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå