Maxi Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Har noen forslag til en bodylotion som lukter sitron som ikke er så dyr? Og hvor får jeg i tilfelle kjøpt denne?
Rosebud Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Biotherm sin lait corporel lukter litt sitronaktig, litt sitrusfrukt rett og slett. Ikke dyr på nett eller tax-free. Fås også i vanlig parfymeri. Ellers har L'Occitane en som lukter deilig sitron, som heter Verbena (finnes også i Shower gel). I L'occitane sine egne butikker, ca 200 kr, men finnes billigere på nett. Lush har en krem som heter Lemony Flutter, men denne er hovedsakelig beregnet på hender, føtter, og mindre områder. På lushnorge.no, 81 kr.
Gjest Vampen Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Biotherm sin lait corporel lukter litt sitronaktig, litt sitrusfrukt rett og slett. Ikke dyr på nett eller tax-free. Fås også i vanlig parfymeri. Ellers har L'Occitane en som lukter deilig sitron, som heter Verbena (finnes også i Shower gel). I L'occitane sine egne butikker, ca 200 kr, men finnes billigere på nett. Lush har en krem som heter Lemony Flutter, men denne er hovedsakelig beregnet på hender, føtter, og mindre områder. På lushnorge.no, 81 kr. Jeg hadde også tenkt å nevne Biotherm. Den lukter ikke så sterkt, men godt og behaglig av sitrus/sitron. Jeg veksler mellom denne og bodylotion fra Decleor, og jeg må si at jeg syntes Biotherm lukter best.
Maxi Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 18. februar 2010 Takk for svar. Jeg har ikke brukt produkter med sitron før, men fikk en liten flaske bodylotion til jul som lukter sitron, men den er så liten så den går fort tom. Biotherm sin som dere nevner, er det denne? http://www.shopping4net.com/Common/PCCs/Pr...400-XX-XX_1.jpg Jeg skal innom tax-free'n om et par uker så satser på å finne den der da. :D
Rosebud Skrevet 18. februar 2010 #5 Skrevet 18. februar 2010 Jepp, den jeg mente Den har de i tax-free vet du. Men hvis du har en liten flaske fra før kan du jo prøve å finne den samme i en nettbutikk hvis du allerede har en du er fornøyd med.
Maxi Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 18. februar 2010 Syns ikke den er såå god på kroppen den jeg har, men jeg syns den lukter så hærlig så prøver å finne en som er bedre for kroppen, men samtidig lukter like godt.
ping laos Skrevet 15. mai 2010 #7 Skrevet 15. mai 2010 Jeg hadde også tenkt å nevne Biotherm. Den lukter ikke så sterkt, men godt og behaglig av sitrus/sitron. Jeg veksler mellom denne og bodylotion fra Decleor, og jeg må si at jeg syntes Biotherm lukter best. Biotherm bodylotion har bedre lukt enn den fra Decleor.
Figaro Skrevet 15. mai 2010 #8 Skrevet 15. mai 2010 http://www.iherb.com/Avalon-Organics-Hand-Body-Lotion-Lemon-12-fl-oz-350-ml/4469?at=0 Supergod og billig
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. mai 2010 #9 Skrevet 15. mai 2010 Biothermen er kjempegod på huden, trekker fort og godt inn og lukter godt:) Jeg bruker både den med sitruslukt og den oransje med aprikos eller hva det er
Gjest navnelapp Skrevet 15. mai 2010 #10 Skrevet 15. mai 2010 Eg meiner body shop har ein med sitron. Eg elskar Lancome sin Aroma Tonic, den har lime som ein viktig note. Dufta er også deilig.... Men den er kanskje ikkje billig anna enn om ein skulle finne den på taxfree.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå