Darkannie Skrevet 18. februar 2010 #1 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Yay or nay? Personlig synes jeg de er stygge, men de har definitivt gjort jobben sin, all press is good press!!!! Endret 18. februar 2010 av Darkannie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2010 #2 Del Skrevet 18. februar 2010 Yay! De er kanskje ikke noe å gå med på gaten, men synes de gjorde curling mye mer interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2010 #3 Del Skrevet 18. februar 2010 Det er golfbukser, men kult på curlinggutta :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2010 #4 Del Skrevet 18. februar 2010 Nay, men de kunne gjerne brukt søppelsekker for min del så lenge de drar hjem gullet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 19. februar 2010 #5 Del Skrevet 19. februar 2010 Stygge som fy, men morsomme likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest farge Skrevet 19. februar 2010 #6 Del Skrevet 19. februar 2010 Grusomme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 19. februar 2010 #7 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg syns de er superkule! (Og det syns tydeligvis 132000 andre facebookbrukere også ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pasta-sara Skrevet 20. februar 2010 #8 Del Skrevet 20. februar 2010 Alt kler den smukke! Og Thomas Ulsrud er helt klart smukk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KinderMaxi (får ikke logget inn) Skrevet 20. februar 2010 #9 Del Skrevet 20. februar 2010 Alt kler den smukke! Og Thomas Ulsrud er helt klart smukk!!! Svært enig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pittie Skrevet 20. februar 2010 #10 Del Skrevet 20. februar 2010 Alt kler den smukke! Og Thomas Ulsrud er helt klart smukk!!! Buksene var ganske artige, og jeg er offisielt avhengig av curling nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 21. februar 2010 #11 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Jeg er tilhenger av Ulsrud på Facebook, han er meget smukkere enn Pål Trulsen, kan man si. Men Trulsen er kul han og. Håper virkelig at disse gutta kan kopiere Trulsen & Co. i Salt lake i 2002, det var utrolig moro!! Gøy at buksene har gitt dem så mye oppmerksomhet. Endret 21. februar 2010 av Meaty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 21. februar 2010 #12 Del Skrevet 21. februar 2010 De buksene er jo så stygge at de er kule. Har definitivt satt fokus på curling, og det var vel hensikten. Personlig har jeg mer sansen for de danske jentene som spiller i miniskjørt, strømpebukse og leggvarmere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 21. februar 2010 #13 Del Skrevet 21. februar 2010 Buksene er isolert sett grusomme, men de er jo morsomme da og har definitivt vakt oppmerksomhet, så hvorfor ikke? Liker humoren i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotehøna_21 Skrevet 21. februar 2010 #14 Del Skrevet 21. februar 2010 jeg syns de er kjempe morsomme! litt anderledes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 21. februar 2010 #15 Del Skrevet 21. februar 2010 Syns de er litt kule faktisk :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2010 #16 Del Skrevet 26. februar 2010 Apropos.. Så en mann i 40 årene med en slik bukse på seg i butikken i dag. Noen andre som har sett folk gå rundt med slikt, eller er odsen for at han var i slekt med en av de høy? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 26. februar 2010 #17 Del Skrevet 26. februar 2010 De buksene er jo så stygge at de er kule. Har definitivt satt fokus på curling, og det var vel hensikten. Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 26. februar 2010 #18 Del Skrevet 26. februar 2010 Fett gjort! Synes det er kjempekult! Synes derimot at kongen også burde gå med det bukseparet han fikk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå