Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg har motsatt problem av den andre tråden (altså jeg svetter, men er ikke plaget av lukt), og trenger tips til en god antiperspirant. Var innom apoteket i dag og så på flasken med aluminiumsklorid, men tror det blir aaltfor sterke saker for meg.

Ønsker en som helst er mild og uparfymert, og som kan brukes hver dag. De hadde en som het Stop 24, noen som har prøvd denne? Hva med Aco eller Cosmica? Det var så mange å velge mellom, så jeg vil gjerne høre erfaringer fra andre først :). Pr nå bruker jeg sterilan fra dagligvare, men den holder meg ikke tørr serlig lenge.. Kjedelig å nesten alltid gå rundt med svettemerker, så alle tips mottas med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei,

jeg har motsatt problem av den andre tråden (altså jeg svetter, men er ikke plaget av lukt), og trenger tips til en god antiperspirant. Var innom apoteket i dag og så på flasken med aluminiumsklorid, men tror det blir aaltfor sterke saker for meg.

Ønsker en som helst er mild og uparfymert, og som kan brukes hver dag. De hadde en som het Stop 24, noen som har prøvd denne? Hva med Aco eller Cosmica? Det var så mange å velge mellom, så jeg vil gjerne høre erfaringer fra andre først :). Pr nå bruker jeg sterilan fra dagligvare, men den holder meg ikke tørr serlig lenge.. Kjedelig å nesten alltid gå rundt med svettemerker, så alle tips mottas med takk :)

Du trenger DENNE

• 4 uker senere...
Skrevet

Takker så mye for svar!

Skulle gjerne prøvd den, men da jeg skulle bestille fra den siden skulle de ha 350 kr i frakt! Helt villt... Har ikke funnet den noen andre steder heller.

Kjøpte en fra Boots-apoteket bare for å prøve noe nytt, men det var skikkelig bomkjøp. Så trenger fremdeles gode tips om noen vet om noe som funker og ikke er så vanskelig å få tak i :)

Skrevet

Jeg var veldig plaget med svetteringer under armene for en del år tilbake. Jeg kjøpte stop 24 på apotek og brukte den en 2-3 mnd. Den funket veldig bra for meg og jeg ble kvitt svetteringene. Når jeg etter 2-3 mnd gikk tilbake til sterilan som finnes i matbutikker så var problemt løst. De kom ikke tilbake! Prøv stop 24 :-)

Skrevet

Bare så det er sagt: Aluminium Klorid svir, men det funker så sykt bra at det faktisk er verdt det. Du trenger jo ikke å påføre så ofte. Ellers av mer "vanlige" deodoranter synes jeg Vichy sin (den turkise) er den beste jeg har prøvd til nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...