Gjest Abelone Skrevet 6. september 2003 #1 Skrevet 6. september 2003 Har du en slik venn, som din mann ikke kjenner til? Hvorfor, evnt. hvorfor ikke? Hva skriver dere om, vitser, eller personlige ting?
Johanna Skrevet 6. september 2003 #2 Skrevet 6. september 2003 Nei jeg har nok ikke det. Men jeg har en venninne som sender sms med noen hun har truffet på nettet. Tror ikke samboeren vet om det nei..
Barbie Skrevet 6. september 2003 #3 Skrevet 6. september 2003 Nei,det har jeg ikke. -Og om jeg hadde hatt det,så hadde han ikke vært hemmelig. Jeg har ikke sansen for å gå bak ryggen på mannen min!
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2003 #4 Skrevet 6. september 2003 Hvorfor skulle jeg ha det? Noe så meningsløst.
Gjest Adina Madeleine Skrevet 6. september 2003 #5 Skrevet 6. september 2003 Nei, og det ville jeg ikke hatt heller. Av samme grunn som Barbie ikke har en. Og jeg hadde definitivt ikke satt pris på om jeg hadde funnet ut om min kjære hadde en hemmelig sms-venninne! :evil: Adina M.
RoadQueen Skrevet 6. september 2003 #6 Skrevet 6. september 2003 Noen hemmelig SMS-venn har jeg ikke, da måtte jeg ha løyet for min mann - og alle andre og det har jeg ingen planer om.
Gjest Madam Felle Skrevet 6. september 2003 #7 Skrevet 6. september 2003 Nei,det har jeg ikke. -Og om jeg hadde hatt det,så hadde han ikke vært hemmelig. Jeg har ikke sansen for å gå bak ryggen på mannen min! Amen
Labella Skrevet 7. september 2003 #8 Skrevet 7. september 2003 Nei,det har jeg ikke. -Og om jeg hadde hatt det,så hadde han ikke vært hemmelig.
Kosejente Skrevet 7. september 2003 #9 Skrevet 7. september 2003 Har hatt d ja...men ikke nå lenger.....
Midnattsol Skrevet 7. september 2003 #10 Skrevet 7. september 2003 Sms-venn og sms-venn. Nei, men det er en som av og til sender meg noen syke meldinger av sorten: "skal vi elske villt og hemlingsløst på en strand i måneskinn" osv. :o Sambo vet om det. Jeg har spurt vedkommende om å slutte og han har skjerpa seg. Jeg vet hva denne personen heter og hvor i landet han bor, men ikke mer, så synes det er litt ekkelt også.
lillesol20 Skrevet 7. september 2003 #11 Skrevet 7. september 2003 Nei, nei og atter nei. Synes det er respektløst!
Gjest Abelone Skrevet 7. september 2003 #12 Skrevet 7. september 2003 Ok ok, jeg fatter pointet :oops:
*Lillian* Skrevet 7. september 2003 #15 Skrevet 7. september 2003 Me too.... :oops: :oops: Eller, iallfal delvis hemmelig, da Men det er ikke noe farlig, asså.... Lillian
Gjest Anonymous Skrevet 11. september 2003 #20 Skrevet 11. september 2003 Har nylig funnet ut at min samboer har hatt ei hemmelig sms-veninne. Sa ikke noe for han var redd for hvordan jeg ville reagere. Og dette kvinnfolket har han bare snakt stygt om :evil: Kan si at det var ikke noe gøy og oppdage,hvorfor er det så vanskelig å være åpen og ærlig? Kan si telefonrekningene har vært skyhøye pga.dette :cry:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå