Gå til innhold

Gikk hun over streken

Fremhevede innlegg

Skrevet

For en tid tilbake flyttet jeg. Uheldigvis kom 4 bibliotek bøker vekk under flyttingen. Jeg fikk regning på bøkene etter hvert. Men dum som jeg var prøvde jeg og finne igjen bøkene. Etter en stund betalte jeg regningen. Samme dag var jeg innom biblioteket for å møte en person. Mens jeg sitter og venter i lag med flere andre. Kommer sjefs bibliotekaren. Høyt og tydelig begynner hun og spørre om jeg ikke skal gjøre opp gjelden min snart. Jeg svarte at jeg hadde betalt. Nei det har du ikke svarte hun høyt og tydelig.

Gikk hun over streken. Har en bibliotekar taushetsplikt for eks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foreslår et plasseringskurs for alle gjester som har et alvorlig problem som kun gjelder dem selv.

Gjest Jåhnni
Skrevet

Frekt gjort! og aboslutt over streken. Noen sosiale antenner som er brukket?

Skrevet
Jeg foreslår et plasseringskurs for alle gjester som har et alvorlig problem som kun gjelder dem selv.

Hva i all verden mener du med det? :klø:

Skrevet

Jeg hadde sagt: Jo det har jeg, men her er telefon nummeret mitt. Det kan du ringe med en unskyldning når du oppdager at du har tabbet deg ut! :kjefte:

Ikke bare litt over streken. Flere mil over streken. Makan til uhøffelig dame.

Skrevet

Var sikkert på lille bygda dette da...siden hun kjente deg igjen. På bygda overrasker ikke slik oppførsel meg.

Skrevet
Var sikkert på lille bygda dette da...siden hun kjente deg igjen. På bygda overrasker ikke slik oppførsel meg.

Det var jo og en holdning liksom.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...