Leanne Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 Jenta mi har visst fått revet opp hele dressen sin.. så vi må ut å kjøpe ny..... Er det salg på vinterdresser noe sted nå? Hvilke dresser har deres barn hatt i år, har dere vært fornøyde/misfornøyde med noen av de?? Trodde jeg hadde reservedress i bakhånd - men hun hadde visst vokst ut av den Så må vel ut på shopping i løpet av helgen.
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 For det første er det vel salg "alle steder" nå. se stadig reklame for det - men det er ikke aktuelt for oss nå, så jeg har ikke festet meg særlig ved det. men sjekker du ut fx Barnas Hus har de helt sikkert salg. har sett mye 50% rabatter. Vi har arvet årets vinterdress, fjorårets modell fra Cubus. Med ull/fleece under har ungen holdt seg tørr og varm i hele vinter - også da det var minus 15 her. Tidligere har vi vært fornøyd med Smart Club sine, vi har en HH-dress for slush-vær, og andre "ikke så berømte merker". Aldri hatt noe problem med kulde og dårlig funksjon. Ville ikke lagt all verdens i en dress nå - neste år - til høsten må du sikkert ha ny i alle fall.
Leanne Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2010 smart club var et lurt tips, ser de har dresser til 150 kr... Så får ta en tur dit og se om de har igjen noen... Gidder ikke legge så mye penger i dresser jeg, så lenge man har ordentlige klær under så pleier det ikke spille så stor rolle hvilken dress man har tror jeg...
Mixelite Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 Jeg er ikke helt enig i at det ikke spiller noen rolle hva slags dress man har. Etter at jeg selv har fått meg en varmedress som er ganske tung, har jeg faktisk syntes litt synd på ungene som i alle år gikk som små månevandrere i alt tøyet sitt og mener at vekt bør tas i betraktning når man velger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå