Gå til innhold

Trenger sommeferietips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi prøver å planlegge sommerferien nå. Vi skal ha 3 uker i juli/aug. Jeg har lyst på en litt eksotisk reise, men trenger sårt tips på hvor vi kan dra... Ønsker sol og varme, pluss gjerne noen opplevelser! Pris er "ubegrenset" :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Vi prøver å planlegge sommerferien nå. Vi skal ha 3 uker i juli/aug. Jeg har lyst på en litt eksotisk reise, men trenger sårt tips på hvor vi kan dra... Ønsker sol og varme, pluss gjerne noen opplevelser! Pris er "ubegrenset" :)

Hmmm....skulle gjerne sett at du hadde gitt litt mer info om hva du er på jakt etter slik at vi kan gi deg bedre tips ;-) Asia generelt sett er eksotisk synes jeg...både Thailand, Malaysia, Vietnam, Kambodsja etc er spennende reisemål med eksotisk mat, mye historie, god mat etc. Du kan sjekke flere reisebrev på hjemmesiden min fra disse landene.

Midtøsten kan også være et alternativ men det kan bli veldig varmt i den perioden. Da kan du velge kommersielle Dubai eller kanskje Oman?

Ellers er det utrolig flott i Toscana...var det for noen år siden med kona og det var en veldig fin ferie. Se dette reisebrevet: http://gardkarlsen.com/tuscany_italy_travelogue.htm

Fortell litt mer om hva du er på jakt etter så skal vi gi deg bedre tips :-)

Skrevet

Hva tenker dere da? Innenlands eller utenlands? Personlig holder jeg en knapp på Nord-Norge eller Vestlandet om dere ønsker en eksotisk reise. Fjordene i norge ble faktisk kåret av National Geographic Traveler til Verdens beste reisemål. Drar dere nordover i Juni/Juli får dere i tillegg oppleve midnattsol, hvor det er sol hele døgnet. Veldig rått om du ikke har opplevd det før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...