Rime Skrevet 18. februar 2010 #1 Skrevet 18. februar 2010 (endret) Jeg har stripet håret mitt flere ganger i det siste. Har gått fra mørk til lys. Nå har jeg slitt hår som jeg sliter med å gre ut etter at jeg har vasket det. Tenkte å investere i masse gode hårpleieprodukter og vurderer Kerastase Resistance serien eller Redken Extreme(inspirert av denne bloggen. Synspunkter? Endret 18. februar 2010 av Rime
Quirky Skrevet 18. februar 2010 #2 Skrevet 18. februar 2010 Kerastase, helt klart, extreme-serien til Redken er ok, men når ikke Kerastase til knærne engang.
Rime Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2010 Er det noen som har tips til hårkur da?
Gjest Heidie Skrevet 19. februar 2010 #4 Skrevet 19. februar 2010 Jeg har ikke prøvd kerstase, men har hørt veldig mye bra om det merket. Ellers er jeg veldig veldig fornøyd med Redken Extreme, så hvis kerstase er enda bedre enn det så tror jeg at jeg også må teste det :D
Honesty Skrevet 19. februar 2010 #5 Skrevet 19. februar 2010 Kerastase Resistance! Men hårkur bør du nok snakke med en frisør om, tror jeg.
lillelilje Skrevet 19. februar 2010 #6 Skrevet 19. februar 2010 Absolutt kerastase!! Jeg har prøvd begge, og Redken er bra den og.. men som sagt over her, ikke på langt nær like bra som kerastase. Jeg ELSKER Kerastase Forcintense hårkuren som består av 6 patroner. 3 med et 1-tall, og 3 med et 2-tall på. Det er meningen at du først skal ta den med 1-tallet i, vente litt og så skylle ut. Og så ta den med 2-tallet, vente litt og så skylde ut. Håret kommer til å bli en drøm iforhold til hva du sliter med nå, trust me! Hvis du bruker en del varme på håret også (føner, krølltang, rettetang) er kerastase Ciment Theramique helt genial. Det er også en hårkur som blir aktivisert når du retter varme mot den, så den fungerer ikke bare som en varmebeskytter, den fungerer også som leave in hårkur. Det finnes også en superkonsentrert hårkur du kan ta hos frisører, den selges ikke i butikken så den må du ta hos frisøren. Den varer til gjengjeld i ca 15 hårvask. Lykke til på veien til sunnere hår!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå