Gå til innhold

Kuantan Malaysia ..noen som har vært der?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_maren_*
Skrevet

Synes Tioman ser fantastisk ut.. men ønsker og oppleve litt mer enn å bare være "stuck" på en tropisk øy i 2 uker.. så lurte litt på å bo på Kuantan og ta evt båt over til tioman en dag eller noe..? noen som har vært i området.. ? anbefalinger??

synes tioman og den siden ser litt mer tropisk og spennende ut enn fks langkawi.. !? eller tar jeg helt feil?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_maren_*
Skrevet

har hvertfall bestemt meg for østkysten av malaysia nå..! så litt på øya redang også.. ! tar gjerne imot tips :))))

Skrevet

jeg hadde fått fnatt av å være 2 uker på tioman.. og jeg synes perhentian island var finere enn tioman (skal være sagt at jeg var litt uheldig med været).

Et raskt søk på google ( http://www.journeymalaysia.com/ptakuantan.htm#3 ) så tar det omtrent 3,5 time fra mersing til kuatan. I tillegg så er det vel ca 2ish (kommer ann på hvor på øya og hvilken båt du tar) timer med båt fra Tioman til Mersing.

Skrevet

Kuantan har jeg også vært og har inntrykk av at det er noen fine resorter men synes fremdeles perhentian var finere om det er strand dere er ute etter :-)

Skrevet

Hei!

Har vært på strendene i Kuantan og synes ikke de er mye å skryte av.

Avhenging av når du har tenkt å reise anbefaler jeg Perhentian Islands på det varmeste. Kritthvite strender, krystallklart vann og snickers milkshake :)

Tioman var ok men mye sandfluer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...