Rosebud Skrevet 18. februar 2010 #1 Del Skrevet 18. februar 2010 Hei dere! Jeg innså nettopp at jeg har fuktmasker i bøtter og spann, men ingen masker som skal ha en rensende effekt på huden, og det må jeg jo gjøre noe med! Er det noen som har brukt noen rensende masker de er fornøyd med, og har lyst til å anbefale meg den? Hadde satt veldig pris på det i så fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 18. februar 2010 #2 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg liker Mask of Magnaminty fra Lush Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heidie Skrevet 18. februar 2010 #3 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg ELSKER ansiktsmaskene fra The Soap Shop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 18. februar 2010 #4 Del Skrevet 18. februar 2010 Ren grønnleire renser virkelig i dybden, mest effektive ansiktsmaske jeg har forsøkt noengang. Fås billig på f.eks myrra.no, jeg fikk et digert spann med leire til litt over 200 kr, og det ser ut til å vare evig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2010 #5 Del Skrevet 18. februar 2010 De har en leiremaske på vita som er kjempegod! Husker ikke navnet, men er i en hvit og blå tube, står ettellerannet med dødehavet på den, og den koster rundt 60-70 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heygia Skrevet 18. februar 2010 #6 Del Skrevet 18. februar 2010 Md formulations clearing complex mask (tror jeg den heter) bruker jeg, bra rensemaske:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosebud Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #7 Del Skrevet 18. februar 2010 Tusen takk for kjappe og gode svar dere! Jeg ELSKER ansiktsmaskene fra The Soap Shop Nå har jeg kjøpt meg to ansiktsmasker fra The Soap Shop! En som heter Snailfood eller noe sånt, og en C-vitaminmaske. Helt ny butikk for meg, men gud så mye herlige ting! Også så billig Kjøpe noen andre ting derfra når jeg først var i gang jeg... Visa-kortet får gjennomgå når jeg oppdager nye butikker, hehe! Mischa: Fant ikke den masken fra Lush Så den lå på bestselger-listen, men fant den ikke noe sted jeg kunne kjøpe den. Kanskje utsolgt eller noe. Har du evt. link dit, hvis det bare er meg som er blind? Det var mye kjekt på den siden altså, har du prøvd noen andre produkter derfra? Kunne tenke meg å kjøpe meg et lite utvalg produkter derfra også, og teste (Shopaholic-tendenser ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heidie Skrevet 19. februar 2010 #8 Del Skrevet 19. februar 2010 Tusen takk for kjappe og gode svar dere! Nå har jeg kjøpt meg to ansiktsmasker fra The Soap Shop! En som heter Snailfood eller noe sånt, og en C-vitaminmaske. Helt ny butikk for meg, men gud så mye herlige ting! Også så billig Kjøpe noen andre ting derfra når jeg først var i gang jeg... Visa-kortet får gjennomgå når jeg oppdager nye butikker, hehe! Jeg har begge de to maskene, har skrevet omtale av dem her hvis du vil lese Men kort sagt: Jeg elsker dem :D hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå