Gå til innhold

Diorshow Black Out vs. Diorshow mascara

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Marina_*
Skrevet

Lurer på hva som er forskjell på Diorshow Black Out og den vanlige Diorshow mascaraen? Er børstene forskjellige?

Jeg må ha ny mascara, og var tidligere fornøyd med Diorshow, lurer derfor på om jeg skal prøve Black out nå. Tørker den ut like fort som den vanlige Diorshow?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå husker jeg ikke helt hvordan den opprinnelige Diorshow er da det er evigheter siden jeg hadde den. Men Blackout er vel en "kraftigere" versjon av den, enda mer intens svart, og mer volum. Mener det er samme børste og størrelse som originale Diorshow. Jeg har prøvd Diorshow, Blackout og Iconic extreme i serien og Blackout er den jeg liker best (gjerne med et tynt lag Helena Rubinstein Feline Blacks under, for ekstra separasjon og lengde) ;).

Skrevet (endret)

Black Out er best, men med Diorshow sin kost.

Black Out sin kost er grusom, vippene klistrer seg sammen, og det er veldig vanskelig å få pent. (syns jeg)

Men, med kosten til Diorshow i Black Out mascara blir resultatet meget bra. Eneste minus er at jeg syns den har en tendens til å smitte av over øynene, selv om den er vannfast.

Endret av Wasp
Skrevet

Jeg synes absolutt Dior Show er bedre enn Black out da black out er vanskelig å påføre, vanskelig å få fin og vanskelig å få av. Hvis man er ute etter litt ekstra volum på en lørdag, så kan man kanskje bruke bitte litt utenpå dior showen. Men hvis det er en hverdagsmascara du skal ha, så ville jeg gått for dior show, da sparer du huden din rundt øynene litt også. :)

Hvis du derimot har lyst til å prøve noe nytt, anbefaler jeg deg YSL volum effet faux cils. Du får en pakke med to stykker i på de fleste taxfree/parfymeri som lønner seg fremfor å kjøpe de en og en. Og det er min nye favoritt! :)

Skrevet
Men, med kosten til Diorshow i Black Out mascara blir resultatet meget bra. Eneste minus er at jeg syns den har en tendens til å smitte av over øynene, selv om den er vannfast.

Blackout finnes både i vannfast og ikke vannfast variant. Jeg har bare hatt den som ikke er vannfast.

Eller er det vel sånn at i den serien er Blackout for ekstra volum, Unlimited er for ekstra lengde, og Iconic for ekstra buede vipper.

Men så i går i Costume at det er kommet en ny variant, Diorshow Extreme :)! Men hvordan denne er i forhold til de andre vet jeg ikke.

Skrevet

for meg var blackout grusom, både ifht påføring og resultat.

synes den var alt for flytende, og vippene ble tynne og stive - litt som etter man har gått i pøsregn og vippene størkner.

men man må nok bare prøve, for det kommer jo helt an på vippene:)

jeg trenger selv tykkere konsistent og tykk børste og liker derfor diorshow mye bedre.

Skrevet

synes den var alt for flytende, og vippene ble tynne og stive - litt som etter man har gått i pøsregn og vippene størkner.

jeg trenger selv tykkere konsistent og tykk børste og liker derfor diorshow mye bedre.

helt enig. grusomt vanskelig å få den fin. vet ikke hva de har tenkt på når de laget denne mascaraen. dessuten ble jeg illrød etter all knikkingen for å få den av...

Skrevet (endret)
Blackout finnes både i vannfast og ikke vannfast variant. Jeg har bare hatt den som ikke er vannfast.

Hehe, ja, det trodde jeg alle mascaraer gjorde ? :)

Black Out er nok best på volum, jeg syns Diorshow ser ut til å tørke litt fort ut og gir mye mindre farge på kosten, og krever flere lag for å dekke...

Endret av Wasp
Skrevet

Jeg må ærlig si at jeg ikke er super imponert av noen av de. Dersom jeg skulle valgt en, ville jeg nok ha sagt Blackout. Synes denne er lettere å påføre.

Skrevet

Børsten på Blackout er ikke noe særlig; den er veldig åpen og "glissen" på en måte, men like stor som den vanlige Diorshow-børsten. Jeg synes den vanlige smitter for lett, mens den vannfaste er super (men ikke som vannfast). Unlimited fikk jeg rennende øyne av, så favoritten hos meg er Iconic, men jeg liker mascaraer med gummibørste veldig godt. :) Den nye heter forresten Extase, og har en merkelig børste med innsving. Jeg kommer nok til å teste den etterhvert. :sjenert:

Skrevet

Helt enig. Black out er mange hakk dårligere enn Diorshow pga konsistensen på selve mascaraen. En stund siden jeg har brukt disse nå. Har landet på Lancome Hypnosis etter lang tids forskning :)

Skrevet

Morsomt med så mange forskjellige meninger om de samme mascaraene.

Prøv deg frem og se hva du selv syns :)

Skrevet

Jeg likte ikke Black out i det hele tatt, fikk ikke den samme dramatiske effekten, konsistensen var for tynn, kunne da like godt bruke maskara fra Maybelline for å få samme effekt. Holder meg til gode gamle Diorshow.

Gjest Gjest_Tulla_*
Skrevet

Jeg har lenge brukt Diorshow og vært velrig fornøyd med den, men har nettop kjøpt den nye extreme.... vel etter tre dagers testing er jeg ikke overbevist om at den er bedre... men etter mye erfaring vet jeg at det ofte må gå en liten uke før jeg kan endelig ta en avgjørelse... må bli vant til kost, konsistens etc. Bruker også alltid lash primer under msacara og da må man prøve seg frem til når det er best å legge msacaraen oppå, når den er våt, halvtørr eller helt tørr... rene forskningen dette her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...