Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2002 #1 Del Skrevet 28. april 2002 Jeg synes du skal gå inn å lukke hele emne istedenfor å slette innlegg. Det gjelder emne: Gud er her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 28. april 2002 #2 Del Skrevet 28. april 2002 Jeg er for tiden vikar for Tusenfryd, og jeg tror jeg lar den gå litt til..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2002 #3 Del Skrevet 28. april 2002 Da synes jeg du bør slutte å slette innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 28. april 2002 #4 Del Skrevet 28. april 2002 Anonym, har du noe å klage på, så kom med det på en måte man skjønner! Hva er galt?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2002 #5 Del Skrevet 28. april 2002 Det har blitt slettet innlegg, som ikke går utover andre. Jeg har lest reglemanget flere ganger, og der har det ikke stått noen ting om det. Jeg synes det var rart at emne ikke ble lukket istedenfor at de slettet innlegg. Jeg ser nå at det er endelig blitt lukket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 28. april 2002 #6 Del Skrevet 28. april 2002 Når reglene er brutt så ofte at tråden blir lukket har det nok vært behov for å slette et innlegg eller to underveis. Husk at reglene også gjelder useriøse innlegg _________________ Hege1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-04-28 21:03 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå