Gå til innhold

Fra uinterssert til interssert

Anbefalte innlegg

Gjest Sjernert jente
Skrevet

Alt har startet litt galt...

Jeg er veldig glad i, forelsket i, ja, elsker en mann som jeg går på universitetet med (har grupper sammen med). Men vi har liksom ikke noen lett snakke-tone. Jeg har ikke greid å vise at jeg er interessert og han er jeg 95% sikker på at ikke er interssert i meg. Vi har kommet litt skeivt ut av det. Er det mulig å snu det dårlige "første"intrykket? Er det mulig at han kan begynne å like meg, eller er løpet kjørt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn på noe mer fornuftig med livet ditt.

Alle fortjener noen bedre enn en som ikke er interessert.

Skrevet

Så negativ da gitt! Ikke hør på gjest, selvføgelig er det mulig å snu.

Smil, flørt litt, ta på han --> vis at du liker han! Det burde om ikke annet ihvertfall fremprovosere en eller annen form for respons, så får du/dere ta det derifra.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Det går fint det. Har gått i den fellen selv. Du vil nok se at når han vil ha deg, så vil ikke du ha han allikevel.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Elsker du en mann du ikke har en god snakketone med?

Litt merkelig synes jeg.

Men til spørsmålet ditt:

JA det er mulig. Har snakket med en jente som var overbevist om at mannen hun var forelsket i regelrett hatet henne. Men så viste det seg at han bare var forelska men ikke turte å vise det fordi hun ikke ga klare nok signaler på at hun likte ham også ;)

Skrevet

Takk for svar. Det er kanskje merkelig at jeg er forelsket i en mann jeg ikke føler meg fin og avslappet sammen med :sjenert: Men sånn er kjæreligheten. Fint å vite at det kan snu, eller at han til og med er interessert :rødme:

Gjest NewMonkey
Skrevet
Er det mulig å snu det dårlige "første"intrykket? Er det mulig at han kan begynne å like meg, eller er løpet kjørt?

Ja så klart! Det er bare å vise han hvor flott du er det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...