Gjest Abelone Skrevet 6. september 2003 #1 Skrevet 6. september 2003 Skal bare tømme av mobilen min jeg... Du kan gjerne gjøre det samme! Ei nordnorsk jente på tur i Oslo og skal handle Shampo. Ekspeditrisa spør: Er det til fett hår? Nei, herregud e du tuillat.. Det e jo førr haue!! 3 kamerater dro til en strippeklubb. Dene putta 500 kroner i f***a til strippersken, den andre putta inn 1000, den tredje dro visakortet i sprekken, og tok ut 1500,- Basar på gamlehjemmet. Loddselgeren; skal det være et nummer på hekleteppet? Gamlemor: Da må du i tilfelle hjelpe meg opp etterpå! Presten som ba aftenbønn etter å ha blitt stukket i k***n av en beps. Å, kjære Gud, ta bort smerten men ikke hevelsen. To damer kom fra fest og måtte på do. Kirkegården var et bra sted. En tørket seg med trusa og kastet denne. Den andre brukte en sløyfe hun fant på en krans. Mennene deres pratet dager etter og den ene sa: Trist å sende kona på fest - hun kom hjem uten truse. Verre med mi, sa den andre, hun hadde en lapp i f***a hvor det stod: Takk for alt! Hilsen gutta på jobben! Maarud takker for lånet av din brukte underbukse.Vi har endelig funnet rett lukt til vår nye ostepop! Far kommer vi til himmelen med beina først? Nei, åssen det? Jo, igår lå mor i senga med beina opp og skreik: Herregud, nå kommer jeg! Heldivis lå naboen oppå og holdt ho nede!
Barbie Skrevet 6. september 2003 #3 Skrevet 6. september 2003 Jeg har ennå til gode å finne en mann med pikk av riktig størrelse, sa en kvinne til sin venninne. - Hva er problemet, da? - Enten er den så liten at jeg får lyst til å skrike eller så er den så stor at jeg er nødt til å skrike
Barbie Skrevet 6. september 2003 #4 Skrevet 6. september 2003 DAMEN: Hva ville du gjort hvis jeg døde? Ville du giftet deg igjen? MANNEN: Definitivt ikke! DAMEN: Hvorfor ikke? Liker du ikke å være gift? MANNEN: Selvsagt gjør jeg det. DAMEN: Så hvorfor ville du ikke giftet deg igjen? MANNEN: Ok, Jeg ville giftet meg igjen. DAMEN: Ville du? (med et smertefult utrykk I ansiktet) MANNEN: (Sukker tungt) DAMEN: Ville du bodd med henne I huset vårt? MANNEN: Vel, sannsynligvis, det er jo betalt for. DAMEN: Ville du byttet ut bildene mine med hennes? MANNEN: Det ville vel vært passende å gjøre det. DAMEN: Ville du sovet med henne I vår seng? MANNEN: Hvor ellers skulle vi sovet? DAMEN: Ville du latt henne bruke golfkøllene mine? MANNEN: Nei, hun er kjevhent. DAMEN: ,,,,Stillhet,,,, MANNEN: Å, faen,,,,!!!!!!!!!
Gjest Abelone Skrevet 6. september 2003 #5 Skrevet 6. september 2003 To blondiner soler seg nakne i hagen. Den ene sier: For en stor klitoris du har!! Den andre: Det har jeg ikke forstand på - det er mannen min som ordner i hagen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå