Gå til innhold

Hvilke farger skal dere ha/ hadde dere

Anbefalte innlegg

Gjest Brud2011
Skrevet

Er det noen farger som er mer "praktiske" enn andre? Dvs lettere å sette sammen med blomstrer og dekorasjon o.l.? Hvordan har dere tenkt/ gjort det? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha sjokoladebrun, rosa i forskjellige nyanser og krem. Brudebuketten, brudepikene og blomstene ellers som er pynt blir i krem og forskjellige rosanyanser.

Nydelig farger sammen :jepp:

Gjest Brud2011
Skrevet
Vi skal ha sjokoladebrun, rosa i forskjellige nyanser og krem. Brudebuketten, brudepikene og blomstene ellers som er pynt blir i krem og forskjellige rosanyanser.

Nydelig farger sammen :jepp:

Så fint :) Høres ut som en god plan;) Er det noen grenser for hvor mange farger en kan ha uten at det blit rotete? er veldig glad i kongeblått, men også lime, krem, brunt og rødt synes jeg er kjempefint :) Er egentlig glad i de fleste farger når jeg tenker meg om.. Vanskelig å bestemme altså, men kjekt å planlegge. Får vel eksprimentere litt :gjeiper:

Skrevet

Ta utgangspunkt i feks årstiden dere skal gifte dere i og bruk farger som dere er veldig glade i.

Det har vi gjort og tror nok at det blir kjempe vakkert :rødme:

Skrevet

Vi giftet oss i fjor og hadde fargene: lilla, gull, grønn og hvit.

Brudebuketten bestod av en trekant av brudeslør hvor det var stukket lilla orkideèr i, og gullperler, veldig fin :jepp:

På bordene hadde vi eføyranker som lå dandert rundt firkanta vaser fra IKEA, vasene hadde vi fyllt med naturstein for å få brytning, samt glassperler, nede i vær vase senket vi orkideèr i hvit og lilla.

Kjøpte telysglass i forskjellige høyder fra IKEA og fylte opp på midten av bordene, tror jeg tente ca 170 telys - men det gjorde absolutt stemmningen :)

Gjest Brud2011
Skrevet
Ta utgangspunkt i feks årstiden dere skal gifte dere i og bruk farger som dere er veldig glade i.

Det har vi gjort og tror nok at det blir kjempe vakkert :rødme:

okei:) Skal gifte oss i juni så da må det i såfall bli sommerfarger. Kongeblått er vel kanskje litt mer en vinterfarge? :/ Når Jeg tenker sommerfarger, tenker jeg lyse nyanser.

Skrevet
Kjøpte telysglass i forskjellige høyder fra IKEA og fylte opp på midten av bordene, tror jeg tente ca 170 telys - men det gjorde absolutt stemmningen :)

Hadde dere noen var ansvarlige for å etterfylle t-lysene?

Gjest Brud2011
Skrevet
Vi giftet oss i fjor og hadde fargene: lilla, gull, grønn og hvit.

Brudebuketten bestod av en trekant av brudeslør hvor det var stukket lilla orkideèr i, og gullperler, veldig fin :jepp:

På bordene hadde vi eføyranker som lå dandert rundt firkanta vaser fra IKEA, vasene hadde vi fyllt med naturstein for å få brytning, samt glassperler, nede i vær vase senket vi orkideèr i hvit og lilla.

Åj, høres fantastisk nydlig ut :Nikke: Bra med litt inspirasjon.

Skrevet

Servitørene etterfylte te-lysene, så det var ikke noe problem ;)

Ja, det var nydelig og jeg er kjempefornøyd med resultatet :jepp:

Skrevet
okei:) Skal gifte oss i juni så da må det i såfall bli sommerfarger. Kongeblått er vel kanskje litt mer en vinterfarge? :/ Når Jeg tenker sommerfarger, tenker jeg lyse nyanser.

Vi giftet oss på sommeren, men hadde allikevel lyseblått og sølv som ''temafarge''. :sjenert:

Skrevet

Vi giftet oss i august 09 og hadde fargene rødt, hvitt og sølv samt litt grønnt i blomstene og brudebuketten ;)

Skrevet

Vi har valgt lavendel, sølv og hvitt, passer nydelig sammen!! Fargene er en rød tråd, vi har de i blomster, innbydelser, meny, på hjemmesiden og servietter mm..

Skrevet

Vi skal ha hvitt og sterke rosanyanser som fargetema. Vi gifter oss i juni neste år, og jeg vil gjerne ha en sterk farge som kontrast mot alt det hvite. Dus rosa synes jeg blir litt for kjedelig.. :sjenert: Jeg har tenkt at fargetemaet skal gå igjen i blomster, invitasjon, meny, kirkeprogram, takkekort og kake. :happy:

Skrevet

Vi har valgt fargene hvitt og rosa i ulike nøyanser.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet
Vi har valgt fargene hvitt og rosa i ulike nøyanser.

Mannen fikk ikke noe å si ser jeg :fnise:

Gjest Gjest_helena_*
Skrevet

Menn er likevel bare statister på selve dagen, det er når hverdagen kommer de er viktige.

Sølv eller gullfarger er ok i innbydelser. Men ellers ville jeg valgt litt andre farger, i mer varme toner som også menn kan like.

Skrevet

Jo, faktisk.

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet
Jo, faktisk.

Er det et av disse bryllupene som nettopp ble lovlig dette eller? :fnise:

Skrevet
Er det et av disse bryllupene som nettopp ble lovlig dette eller? :fnise:

Og hva mener du med det egentlig?

Vi planlegger en god del sammen, mens noen ting tar jeg meg av etter å ha forhørt meg med han. Jeg hadde aldri trumfet noe gjennom hvis han ikke hadde likt det. Dessuten er det ikke slik at alt er rosa, det er kun de små detaljene som er rosa, f.eks buketten. Ellers går det mye i hvitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...