Gå til innhold

Rød i fjeset..!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg har et enormt problem.. Jeg blir så utrolig fort rød i fjeset. Ser som oftest ut som en tomat.. Ok, kanskje litt vel overdrevet, men er ikke langt i fra.. Noen som vet om noe jeg kan gjøre for å modvirke dette? Det er svært plagsomt på bilder og slikt.. da ser man det SKIKKELIG godt..

:oops:

Æsj... Ikke klart å finne noe som funker =/ Håper noen har noen tips jeg kan prøve ut.. Please, anyone.. er desperat jeg..

Stor Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I hvilke situasjoner blir du rød. Snakker vi om rødming her? I så fall er det genetisk. HVor gammel er du? Er det i forbindelse med trening? Det finnes jo dekkremer som dekker godt, hvis rødheten er konstant. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke konstant.. men jeg blir knæsjrød bare jeg jogger 10 m eller drikker en slurk vin.. helt vilt!

Joa, men jeg får så utrolig stygg hud om jeg bruker dekkremer hver dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme problemet inntil jeg var rundt 20-21. Da gikk det over fordi jeg rett og slett sluttet og tenke så mye på det!

Hvis jeg var på trening, tenkte jeg "jaja, jeg har iallefall trent mest av alle her". Hvis du ser noen andre som er tomat i ansiktet på trening, du tenker vel ikke at hun/han er stygg eller rar da? Jeg ser på det som god trening! Hvis du ikke blir rød, har du ikke tatt i skikkelig.

Ja, jeg vet det er utrolig kjipt, og jeg hatet det skikkelig! Start med treningen, gi blaffen i at du blir rød. Jeg sliter fortsatt med rødming blant forsamlinger og snakke høyt, men det har blitt betraktelig bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg veldig godt!

Har også problemer med dette, bare at jeg blir mest rød hvis det er litt kadt ute, og spesielt når jeg kommer inn igjen(tempraturforandring).

Er også veldig følsom hvis det er klima-anlegg, som feks på jobben. Dette er veldig plagsomt. Blir ofte sprutrød, og veldig varm i kinnene og ansiktet.....huff! Gruer meg til vinteren, da er det verst.

Det kan hjelpe litt å bruke kremer, som beskytter ansiktet, slik at man ikke tørker ut , iallefall for meg.

Kjenner meg også igjen i å bli rød av å drikke litt vin !

Klem fra meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg har det også på samme måte! blir rød av varme, kulde, trening, alkohol, nettopp dusja osv osv. ofte blir jeg det uten at jeg kan komme på noen grunn, og ofte føler jeg meg skikkelig varm i ansiktet samtidig.

det er et utrolig plagsomt problem. :oops: for min del tror jeg ikke det er bare rødming, for det skjer jo ikke bare når jeg er flau for noe... vet at det fins en behandling / operasjon (mot rødming tror jeg) , men vet ikke helt hvordan det er og om det kunne hjelpe. vi er i alle fall flere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...