Gå til innhold

Gutter/menn: Hva er det viktigste?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Greit nok at man innrømmer at utseende betyr noe for hvorvidt man faller for en person eller ikke.. men jeg er nesten fristet til å sette sjarm/personlighet først, eller ivertfall likestille dem. En veldig pen mann med tragisk personlighet - er helt uinteressant som både venn og kjæreste. En skikkelig stygg mann kan være sjarmerende - hvis jeg henger rundt lenge nok til å finne det ut.. Men en middels pen mann som er morsom og sjarmerende - kan bli venn eller kjæreste avh av kjemi. Derfor, både utseende og personlighet er faktorer som MÅ være tilstede, og begge har makt til å stemme ut en kandidat hvis det mangler..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns Arnie og Veslebråka har noen gode poeng når d gjelder utseende som jeg deler fullt ut! En mann kan være så flott som bare d, men stokk dum, selvhøytidelig og humørløs! En sånn mann har jeg null, nix og ingen interesse av...ikke i noen henseender! Måtte isåfall være forskningsobjekt! :ler:

Skrevet

Ei dritfin kjerring som er helt rå i senga men som aldri har hatt sex med andre en meg. Og hu skal vite hvor plassen hennes er (på kjøkkenet)

Hun kan godt være smart men hun bør helst ikke ha lært seg og lese for da kan a' ha blitt besudlet av den fæle feministiske propagandaen.

hu skal lage mat og bli kåt når jeg vil og hun skal le søtt og si "huff ja, nå var jeg dum" hvis jeg blir nødt til og irettesette henne med et slag eller to.

når jeg blir middelaldrende og feit så skal a' si at hu elsker ølvommen min og servere meg MER øl men HUN skal alltid ta godt vare på kroppen sin

Hver lørdag skal hu gi meg en blowjob mens jeg ser på tippekampen, pimper øl og røyker sigar. Hver søndag skal a fremføre en liste på 20 sider om hvor sexy og deilig jeg er med innlevelse og sist men ikke minst hun tar ALLTID mitt parti hvis jeg er i en diskusjon med svigermor

:hoho:

Skrevet

Den ironien du er så glad i å spre rundt deg, passer bedre på en manneside enn en kvinneside. Jeg skjønner at du prøver å være morsom - men du er ikke det. Det du trykker ut av deg har blitt ytret av imbesile menn til det kjedsommelige (og slikt liker vi ikke, jmfr hate handle-tråden din)

Skrevet

Veslebråka da... liker ikke VI slikt? hvem er VI egentlig? Jeg registrerer at DU ytrer en mening om at jeg ikke er morsom men jeg håper da ikke at DU svarer for alle her inne.. Ja jeg er veldig glad i humor og ironi og jeg tror ikke kvinner setter noe mindre pris på det en menn så hvorfor skulle da slikt passe bedre på en manneside enn en kvinneside? :roll:

Skrevet
så er dere

alltid klare med den samme ULTRA LAMME replikken: HEHE NEI

JEG FÅR VEL IKKE NOE FOR DEN. HEHEHE. Legg merke til

hvordan jeg IKKE LER når dere sier dette..

Hvis en vare ikke er registrert og jeg får en sånn dum lyd

når jeg drarn i scannern så sier dere alltid: HEHEHE...

DEN ER VEL GRATIS DEN DA. HEHE!

Vi er du og meg, jeg sa jmfr hate-handle tråden din.

DIN humor passer bedre på en manneside enn en kvinneside, for det er slikt som menn humrer av seg imellom, mens kvinner rister på hodet og spør seg "hvordan gidder de å le av den hver jævla gang".

Kvinner liker humor og ironi, men ikke nødvendigvis all humor og ironi. Likedan som menn ikke ler av alt kvinner finner fornøyelig.

Eks. på utslitte fraser: Kvinner hører hjemme på kjøkkenet. Jeg klarer ikke mer enn å dra smilebåndet til et halvhjertelig glefs hvis jeg prøver hardt, når den blir sagt frem for n'te gang. Haha, ja den var ny og morsom.

Jeg synes innlegget ditt er patetisk, og skivebom på en kvinneside. Tenkte bare jeg skulle være grei og påpeke at du faktisk er på en kvinneside, det virker ikke som at du har lagt merke til det.

Skrevet

men rompe, tiss og promp synes du er morsomt?

jmfr Are og Odin tråden din.......

Skrevet

Du kan umulig ha hørt særlig på Are & Odin.

Skrevet

Et søtt smil og utstråling.......snill og grei.........kanskje litt huslig? - det er jo alle gutters drøm........

Skrevet

*hvisker*

Hvorfor...huslig Blåmann?

:brått nysgjerrig:

Skrevet

Personlig setter jeg veldig pris at min er huslig, for d er nemlig IKKE jeg!!!

Skrevet

Maiken,

det trenger ikke nødvendigvis å være et fantastisk ytre som tiltrekker meg. Men det må på en måte være over "godkjent-terskelen" min for at jeg i det hele tatt kan vurdere noe mer.

Det er det ikke alle som takler.

Og kanskje er det tid for selvkritikk også?

Det betyr ikke at alle bortsett fra fotomodeller er interessante (kanskje heller tvert i mot!).

Min smak er min smak, og den crasher ofte med samfunnets oppfatning av ideal-mannen.

Det bryr jeg meg svært lite om.

Derfor føler jeg meg ikke spesielt overfladisk, men det er mange som synes jeg er det likevel, når jeg nevner utseende som en faktor.

Jeg liker godt å pirke litt i det som helst skal glattes ut - og jeg setter stor pris på om du har lyst til å dele litt med meg. :smile:

Du nevner karisma og utstråling.

Jeg er helt enig med deg - jeg kan bli slått i bakken (i alle fall stå igjen litt vaklende ;)) av et par livlige øyne og et vesen full av humor.

Utrolig sjarmerende, og da fyller kanskje dette opp såpass at andre tilsynelatende (bokstavelig talt...) viktige ting, kan vike.

Ikke som i et regnestykke, men som i at følelsene mine sier at dette er en mann for meg...

Likevel, har sjarmtrollet for lite av hva jeg liker på en mannekropp, så blir det nok uaktuelt.

Kamerat - gjerne.

Kjæreste - sannsynligvis ikke.

Og, som Embla s sier; det er jo bare i mine øyne at han eventuelt er for tykk (som eksempel). I morgen kan han treffe en dame som faller for akkurat slike som ham - og jeg kan "bare ha det så godt".

Å avvise en mann er ikke det samme som å dømme ham nord og ned.

Når det kommer til det å si det høyt: Hva skal det være godt for da' date=' Lenora? En slags selftest? Sjekke hvor langt du kan strekke "god og snill"-tersklene dine kanskje?[/quote']

Nei-nei-nei! :o

Ikke å si det til ham, er-du-gal!

Med "å si det høyt", så mener jeg så klart å diskutere det "offentlig" - å innrømme for andre at man (jeg) faktisk dømmer utifra utseende.

Jeg skrev litt utydelig her; my bad.

Altså: det er (stor) forskjell på å være direkte, og direkte jævlig.

Skrevet

:o

Isåfall, Lenore, så kan jeg da, for min del, ikke se noe annet enn at du er et høyst normalt menneske med din egen individuelle vri!

Klart du kan diskutere offentlig hva du selv mener, og hva som er dine preferanser...Hvis noen reagerer på dette, so what?

Jeg trodde, et øyeblikk at du lurte på om det var allright å si slike ting til vedkommede, altså han som ble avfeid pga underhudsfettet eller whatever :)

Det finnes slike, vet du. Folk som synes det er stilig å være helt blunt med andre, uten tanke for konsekvenser og hvordan slikt kan oppfattes av den andre. Det var igrunnen dette jeg lurte på...

Nei, skal ikke si det til ham :blunke:

Såh...Blåmann, Blåmann...hvor er du? ERSÅ interressert i dette huslige greia at det klør under lilletåneglen :o

Skrevet

Her setter jeg meg ned for å lese hva gutta sier: :o :o hvorfor er det mer jenter som kommentere i denne tråden enn gutter :o :o trodde tråden var til gutta jeg :ler: kanskje det er noen som er kjønnsforvirra her inne, eller bare noen som forglemmer seg :ler::ler::ler:

Skrevet

Nope, care! Du tar feil!

Antall menn som har besvart: 8

Antall kvinner som har svart : 6

Hehe! Jaggu tok du feil, gitt!

Skrevet
Nope, care! Du tar feil!

Antall menn som har besvart: 8

Antall kvinner som har svart : 6

Hehe! Jaggu tok du feil, gitt!

:o hva kan dette komme av :o ok, nå vet jeg det. Kvinnene har plapret i vei(gitt lange svar altså), mens mennen er kort (som vanlig :ler: ) - jeg kan dermed konkludere med at jeg ble visuelt bedratt :klaske:

Skrevet

:ler:

Yepp! Der ble du simpelthen lurt trill rundt, care!

Skrevet

Og la oss nå spore PÅ igjen *fniser...fryktelig uvane*

Venter i spenningsrus på Blåmanns beretning om huslighet!

Skrevet

1. Først og frems en jeg kan være avslappet sammen med

2. Spennende personlighet

3. Utseende (snakker egentlig ikke om bra utseende, men takler f.eks ikke uren hud, for slank eller for tykk... Så det hjelper egentlig ikke med noe av det andre hvis dette ikke oppfylles)

4. Snill og godhjertet

5. Uavhengig av meg sosialt

6. Aktiv i senga;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...