Gjest Gjest_Vinterbrud_* Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 noen som har gode tips til en blivende vinterbrud?
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 noen som har gode tips til en blivende vinterbrud? vent til sommeren
Gjest Gjest_Vinterbrud_* Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 vent til sommeren Hadde kanskje tenkt meg noe mer konstruktivt, men takk for tipset
Rachelma Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 det er 3 uke til jeg skal være vinterbrud, er vel ikke så mye å tipse om egentlig annet enn ullundertøy og vinterkåpe.. Hva ser du for deg egentlig? er det ang vielsen,festen eller antrekk,farger eller kirke du lurer på? MVH Rachel
Gjest Gjest_vinterbrud_* Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 det er 3 uke til jeg skal være vinterbrud, er vel ikke så mye å tipse om egentlig annet enn ullundertøy og vinterkåpe.. Hva ser du for deg egentlig? er det ang vielsen,festen eller antrekk,farger eller kirke du lurer på? MVH Rachel Alle gode tips mottas med takk:) - antrekk/sko - borddekorasjoner/ivitasjoner - type blomster... etc
Rachelma Skrevet 17. februar 2010 #6 Skrevet 17. februar 2010 (endret) Hm ja jeg kan jo si hva jeg skal ha da:) Skal ha vanlig kvit brudekjole med ullundetøy under på bena(skal gifte meg i en iskirke) kvite hansker og kvit brudevinterkåpe (alt kjøpt på ebay) Skal ha kvite støveletter i kirken og kvite småsko når vi er kommet oss inn i varmen til middagen:) Brudepikene skal ha kongeblåe kjoler...bordpynten er sølvkandelabre med kvite lys,en rekke andre kvite kubbelys rundtom..store glass med isbiter og kremkvite roser stukket oppi skal også stå på bordene.bordkortene er steiner vi plukket i fjæra og sprayet litt sølv på og pyntet me litt sølv og kvite perler. Så fargene er mest i sølv,kremkvit/kvit og kongeblå... Buketten er mest av roser,kremkvite selvsagt,med en del av dem sprayet i en kongeblå farge med litt sølvglitter på,litt sølvdetaljer og kansje litt grønne blader.. Syns fargene passet godt til årstiden og jeg elsker blått til vanlig så jeg ser for meg dette blir bra Brudgommen skal ha en gråblå dress med sølvslips(kalvekryss)som matcher en sølvfarget brokadevest og kvit snippskjorte. Da kommer jeg ikke på mere..håper dette var til litt hjelp og kasnje du ser for deg hvordan du liker det og syns kan være pent hvor skal du ha vielsen?i en vanlig kirke? Endret 17. februar 2010 av Rachelma
Christal Skrevet 17. februar 2010 #7 Skrevet 17. februar 2010 Hm ja jeg kan jo si hva jeg skal ha da:) Skal ha vanlig kvit brudekjole med ullundetøy under på bena(skal gifte meg i en iskirke) kvite hansker og kvit brudevinterkåpe (alt kjøpt på ebay) Skal ha kvite støveletter i kirken og kvite småsko når vi er kommet oss inn i varmen til middagen:) Brudepikene skal ha kongeblåe kjoler...bordpynten er sølvkandelabre med kvite lys,en rekke andre kvite kubbelys rundtom..store glass med isbiter og kremkvite roser stukket oppi skal også stå på bordene.bordkortene er steiner vi plukket i fjæra og sprayet litt sølv på og pyntet me litt sølv og kvite perler. Så fargene er mest i sølv,kremkvit/kvit og kongeblå... Buketten er mest av roser,kremkvite selvsagt,med en del av dem sprayet i en kongeblå farge med litt sølvglitter på,litt sølvdetaljer og kansje litt grønne blader.. Syns fargene passet godt til årstiden og jeg elsker blått til vanlig så jeg ser for meg dette blir bra Brudgommen skal ha en gråblå dress med sølvslips(kalvekryss)som matcher en sølvfarget brokadevest og kvit snippskjorte. Da kommer jeg ikke på mere..håper dette var til litt hjelp og kasnje du ser for deg hvordan du liker det og syns kan være pent hvor skal du ha vielsen?i en vanlig kirke? Måtte bare gi en kommentar på posten din - hørtes helt fantastisk flott ut det som dere har planlagt - winter wonderland! :rødme: Kjempe masse lykke til med den store dagen ..
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2010 #8 Skrevet 18. februar 2010 Ville pyntet med mye rødt inspirert av jul, uten at det nødvendigvis måtte være julepynt men kunne tenkt å hatt en krok avsatt til litt dekor som symboliserer jula. Men ikke så mye at det ble prangende. Bare som en morsom vri. Noen nisser på gavebordet f.eks. eller røde telys. Rød dekor, blomster mange røde roser og lys. Hvite duker. Sette ut telys i vinduskarmer. Kanskje gløgg og ribbe som nattmat. Det er utrolig morsomt å planlegge, men bare dere vet hva som er deres stil. Ulltepper til de som skal ut å røyke eller trekke frisk luft.
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2010 #9 Skrevet 18. februar 2010 Ville pyntet med mye rødt inspirert av jul, uten at det nødvendigvis måtte være julepynt men kunne tenkt å hatt en krok avsatt til litt dekor som symboliserer jula. Men ikke så mye at det ble prangende. Bare som en morsom vri. Noen nisser på gavebordet f.eks. eller røde telys. Rød dekor, blomster mange røde roser og lys. Hvite duker. Sette ut telys i vinduskarmer. Kanskje gløgg og ribbe som nattmat. Det er utrolig morsomt å planlegge, men bare dere vet hva som er deres stil. Ulltepper til de som skal ut å røyke eller trekke frisk luft. Selv om det er vinterbryllup trenger det ikke ha med jul/være i nærheten av julen.(Vinteren varer lenger enn fra 20. desember til 1.januar) Selv om jeg evt en gang skulle ha giftet meg rundt jul, vil jeg ikke ha mye julepynt - ønsker å pynte med andre ting enn nisser og røde sløyfer som kan kobles til julen - jeg ville hatt noe "eget" om du skjønner hva jeg mener. (Men vi er alle forskjellige, så hver sin lyst) Jeg ser for meg et vinter bryllup mer slik som Rachelma skriver. Farger i sølv, hvit og blått, minimal pynt på bordet, gjerne bare kubbelys på speilfliser. og en god vinter cape til bruden. Kanskje noen islykter på trappa inn til kirken og festlokalet.
Gjest ikke jul Skrevet 18. februar 2010 #10 Skrevet 18. februar 2010 Selv om det er vinterbryllup trenger det ikke ha med jul/være i nærheten av julen.(Vinteren varer lenger enn fra 20. desember til 1.januar) Selv om jeg evt en gang skulle ha giftet meg rundt jul, vil jeg ikke ha mye julepynt - ønsker å pynte med andre ting enn nisser og røde sløyfer som kan kobles til julen - jeg ville hatt noe "eget" om du skjønner hva jeg mener. (Men vi er alle forskjellige, så hver sin lyst) Jeg ser for meg et vinter bryllup mer slik som Rachelma skriver. Farger i sølv, hvit og blått, minimal pynt på bordet, gjerne bare kubbelys på speilfliser. og en god vinter cape til bruden. Kanskje noen islykter på trappa inn til kirken og festlokalet. Jeg gikk kanskje for langt for jeg skrev litt raskt. Jula varer helt til påske...men jeg ville valgt røde innslag som dekor, mer for å få litt varme farger inn når det er kaldt ute. Men ikke så mye at det skal ligne nissens juleverksted.
Rachelma Skrevet 19. februar 2010 #11 Skrevet 19. februar 2010 Måtte bare gi en kommentar på posten din - hørtes helt fantastisk flott ut det som dere har planlagt - winter wonderland! :rødme: Kjempe masse lykke til med den store dagen .. Tusen takk Ja jeg håper det blir så bra som det ser ut i hodet mitt ivertfall :rødme: http://www.icehotel.com/uk/ICEHOTEL/Art-de...010/Ice-Church/ her er en link til kirken og plassen vi skal gifte oss på så kansje du ser for deg noe eller kommer på andre ideer:)
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2010 #12 Skrevet 19. februar 2010 http://www.icehotel.com/uk/ICEHOTEL/Art-de...010/Ice-Church/ Smaken er som baken. Hva skal gjestene ha på seg? Skal de ta på seg ekstra klær og ha superullundertøy under kjolene og yttertøy? Informer de om det før de kjøper antrekk. Jeg trives best i bryllup som har litt varmere omgivelser og har vært i flere forskjellige, men dette skal være deres dag og ikke noe gjestene aldri vil glemme? Spektaktulært og vulgært mener jeg.
Rachelma Skrevet 19. februar 2010 #13 Skrevet 19. februar 2010 Smaken er som baken. Hva skal gjestene ha på seg? Skal de ta på seg ekstra klær og ha superullundertøy under kjolene og yttertøy? Informer de om det før de kjøper antrekk. Jeg trives best i bryllup som har litt varmere omgivelser og har vært i flere forskjellige, men dette skal være deres dag og ikke noe gjestene aldri vil glemme? Spektaktulært og vulgært mener jeg. Ja smaken er som baken,ikke alle som liker det samme heldigvis Tja hva skal man ha på seg i 9 minus da? Og folk har fått info i bøtter og spann så det trenger du ikke bekymre deg for Vulgært og spektakulært da også? Syns det heller mer over i spennende ,utradisjonelt og vakkert :rødme:
Christal Skrevet 19. februar 2010 #14 Skrevet 19. februar 2010 Syns det heller mer over i spennende ,utradisjonelt og vakkert :rødme: Jeg er helt enig med deg, vakkert :rødme:
Gjest M_icka Skrevet 19. februar 2010 #15 Skrevet 19. februar 2010 Det er jo så mye fint du kan gjøre med en kjølig fargeskala. Noen nevnte blått, tror jeg hadde droppet det. Litt vanskelig å få tak i blå blomster, kanskje. Hvorfor ikke ha elementer av syrinlilla istedet, sammen med hvitt og sølv. Tenkte på noe frost-lignende pynt, som man kan bruke i buketter, borddekorasjoner osv., men glemte hva det heter. Og hva med å pynte med snøbær?
Rachelma Skrevet 20. februar 2010 #16 Skrevet 20. februar 2010 Litt vanskelig å få tak i blå blomster, kanskje. Det trodde jeg også men med en spray så laget blomsterdekoratøren en virkelig vakker blå rose av en kremhvit rose,så blomsterhandlern klarer nok å lage mye pent i blått med litt juks Men det er jo smak og behag da som alt annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå