Gjest Need help! Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Jeg har fått trojanere på bærbar pc'n min, og etter å ha søkt litt har jeg funnet ut at det er litt av et f*enskap jeg har fått. Jeg har så og si ikke peiling på hvordan jeg skal få de bort. Ser ut som det er to typer trojanere jeg har fått: 2 stk Trojan horse downloader.Generic9.AUDF og 2 stk Trojan horse SHeur2.CMCO Jeg har kjørt AVG, men det ser ut som det ikke går an å fjerne dem med dette programmet. Jeg kjører nå Trend Micro Housecall (tror det kommer til å ta et par timer før dette er ferdig...) samtidig som jeg skanner med Malewarebytes'Anti-malware. Jeg trenger hjelp! Det er nesten så jeg får lyst til å grine, for jeg vil nødig formatere pc'n min. Men må jeg, så må jeg... Er det noen der ute som har peiling på hvordan man får bort svineriet? Jeg hadde vært evig takknemmelig om noen kunne hjulpet meg!
Gjest *redd* Skrevet 18. februar 2010 #3 Skrevet 18. februar 2010 Hvordan får man kjørt pc'n i "Safe mode" ? jeg prøvde å trykke F8 da jeg restartet pc'n, og da kom det opp en sånn meny, men det sto ikke Safe mode noensteds der :S Ingen som kan hjelpe meg?? (har kjørt full system scan med "housecall" nå, og tror jeg fikk slettet en av trojanerne. Men jeg synes likevel at pc'n ikke oppfører seg normalt enda. Den er en del treigere enn den er til vanlig)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå