Linenor Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Det jeg vet er at det finnes en nettside der ute i verden som har "oversikt" over fake vesker og hva du skal se etter om den er fake eller ekte. Noen som vet hva siden heter? Jeg tenkte spesielt på Guess vesker... Anyone som vet noe om hva man skal se etter hos fake eller ekte?
Gjest janna Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Guess er ikke en designerveske, er en billig drittveske jeg ikke skjønner at folk gidder å fake. Tror ikke den siden du sikter til hjelper deg på guess, men jentene på Tpf kan kanskje hjelpe deg
Meaty Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 (endret) Jeg lette en del på nettet etter det du spør om, da jeg kjøpte en veske på eBay for en stund siden. Det jeg fant ut var at det visstnok ikke er så vanlig å lage fake Guess, siden veskene ikke koster så mye i utgangspunktet. Det lønner seg rett og slett ikke. Men, forfalskninger finnes jo, selv om det ikke er så vanlig. Det jeg husker man kan se etter er: -Tag'en skal være nesten sort, med Guess logo over hele og Guess i sølvskrift, og ha avrundede kanter. -Glidelås"håndtak" (den delen du drar i) i metall har Guess-logoen prentet inn -Label med nummer, som er sydd inn i foret. -Liten metallplate med Guess-logo som er sydd fast i foret. Vet ikke om dette hjalp noe...du kan jo søke etter "How to spot a fake Guess bag" på Google, for bedre forklaringer. Endret 17. februar 2010 av Meaty
Wonders Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 jeg har jo flere slike ekte, de er ikke dyre da, og fåes kjøpt på seriøse veskebutikker. Klarer ikke helt forstå hva du skal med en fake...
Linenor Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2010 Meaty: Thank you Hjalp mye det du skrev Jeg har googlet litt rundt for å se om jeg fant ut noe. Jeg vet at Guess ikke opprinnelig er dyre vesker, så jeg regnet med at det ikke ble laget haugevis av fake sammenlignet med LV. Wonders: Jeg tror du må lese spørsmålet mitt i bedre. Jeg har aldri sagt at jeg vil ha fake veske, men at jeg gjerne vil vite hvordan man ser forskjell på fake og ekte, dette fordi jeg vil gjerne kjøpe en ekte, ikke fake.
Wonders Skrevet 18. februar 2010 #6 Skrevet 18. februar 2010 Oki, skjønner...Vel, det selges jo ikke falske i butikken. Kjøp på nettet og du vet egentlig ikke hva du får noen gang. Noen kopier er så bra laget at de oxo koster litt, men er vanskelige å finne ut av... Så med mindre du skal ha deg ei på nett, så foreslår jeg du stikker innom din nærmeste veskeforhandler. Sorry at jeg ikke vet hva som kjennetegner en ekte en da jeg ikke vet åssen de fake ser ut i forhold.
Henkie Skrevet 18. februar 2010 #7 Skrevet 18. februar 2010 GUESS er grisebillig i usa vs norge. Kjøper du av en Powerseller på ebay er det mest sannsynlig at du får ekte vare. Som nevnt tidl her er ikke Guess verstingen på fakes
Linenor Skrevet 18. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 18. februar 2010 Jupp, Guess er billigere i USA enn i Norge Jeg syns det er så mye lettere å bestille over internett enn å gå i en butikk og finne en jeg liker der!... Mulig jeg er rar altså, men sånn er jeg i hvert fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå