Gjest Huffsa Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Hvilken primer burde jeg bruke før jeg påfører Kanebo Sensai pudder?
Gjest Heidie Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Jeg syns den ansiktsprimeren til Clarins er veldig god som base til pudder. Clarins Instant Smooth Perfecting Touch heter den Ellers har gloMinerals en ansiktsprimer som også er ganske god. Jeg har ikke prøvd noe fra Kanebo, så vet ikke om de har en god primer Kan jo være?
Gjest Huffsa Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Glemte forresten å si at jeg ikke kjøper på nett For trenger det øyeblikkelig Aner ikke om Kanebo har en.. Er så mange flinke her, så tenkte å spørre om anbefalinger.
Gjest Heidie Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 (endret) Aha, da blir jeg nok heller udugelig. Jeg har ikke peiling på hva som er i norske butikker å få kjøpt. bor på et sted som bare har coop marked og statoil ikke så mye sminke å få kjøpt der Endret 17. februar 2010 av Heidie
Gjest Huffsa Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 Hehe, det er forståelig Har aldri brukt primer før, og har funnet ut at det er en idè
RedFox81 Skrevet 21. februar 2010 #7 Skrevet 21. februar 2010 Jeg tror nesten at den eneste primer/base du får kjøpt i butikker i Norge er en base fra Clarins. Den ser sånn ut og selges i estetique-butikker. Men den er både dyr og kjempe liten, da.
pittie Skrevet 21. februar 2010 #8 Skrevet 21. februar 2010 Dior har skinflash i primer, men vet ikke hvordan den er som base til pudder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå