Azalea Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Hei. Etter at jeg leste et innlegg her inne så fikk jeg litt lyst til å prøve. Noen som har erfaringer med rosenrot? Hvilket merke vil du evt. anbefale?
Pemille Skrevet 20. februar 2010 #2 Skrevet 20. februar 2010 Det lurer jeg også på! Henger meg på her...
Gjest Closeness Skrevet 27. februar 2010 #4 Skrevet 27. februar 2010 Ingen? Joda... har prøvd det. Hadde lite energi før eksamen. Tok en pille om kvelden og gjett hvem som lå og sparket og gnudde hele natta uten å få sove? Hjernen jobbet på høygir. Hot tips: Ta om morgenen! Tenkte ikke så langt, trodde det var langtidsvirkning... Men ja, det kan fungere på generelt overskudd og energi, men det er ikke alle som merker effekt. Jeg merket mye effekt i begynnelsen og så dabbet det av. Husker ikke hvilken type det var, for det er vel gjerne 4 år siden nå...
Snasen Skrevet 27. februar 2010 #5 Skrevet 27. februar 2010 Den eneste (tror jeg) med dokumentert effekt er denne. Ganske bra syns jeg.
Gjest kise Skrevet 1. mars 2010 #7 Skrevet 1. mars 2010 (endret) hva heter det på engelsk? Arctic Root, Rose Root, Roseroot, Golden Root - leste jeg på nettet Innlegget er endret iht reglene Kun en lege eller farmasøyt bør svare på om kombinasjoner av legemidler og helsekost kan være uheldig eller ikke. Vennlig hilsen SportyShorty, mod Endret 1. mars 2010 av SportyShorty
Azalea Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 1. mars 2010 Den eneste (tror jeg) med dokumentert effekt er denne. Ganske bra syns jeg. Jeg har kjøpt inn ei eske av den, så da får vi se om jeg merker noe effekt av de.
Hinata Skrevet 1. mars 2010 #9 Skrevet 1. mars 2010 Jeg kjøpte noen på Life, Ferox root-rosenrot. Er vel 5 dager siden jeg begynte, og tror jeg har merket litt på energimengden, og er enda mer sikker på at jeg merker noe på sexlysten (som egentlig var hovedgrunnen til at jeg begynte)
Snasen Skrevet 1. mars 2010 #10 Skrevet 1. mars 2010 (endret) Jeg kjøpte noen på Life, Ferox root-rosenrot. Er vel 5 dager siden jeg begynte, og tror jeg har merket litt på energimengden, og er enda mer sikker på at jeg merker noe på sexlysten (som egentlig var hovedgrunnen til at jeg begynte) Ja, jeg fikk en mektig "potens" selv. Den jeg linket til er visst hurtigvirkende, men de trenger sikkert tid til å innarbeide selv uansett. Endret 1. mars 2010 av Snasen
Snasen Skrevet 1. mars 2010 #11 Skrevet 1. mars 2010 Har lyst til å prøve Schisandra. Har lest mye bra om det.
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2010 #12 Skrevet 1. mars 2010 Jeg brukte rosenrot som jeg kjøpte i kortholdshyllen på dagligvaren, jeg måtte slutte med det for jeg fikk ikke en eneste natt søvn uten å lengte etter en tilgjengelig mann. Kankje denne "bifeekten" er bedre egnet for de som er i forhold, jeg måtte nøye med meg Lelo... Chisan er ganske effektiv, jeg har kuttet ned på kaffen og når jeg trenger et boost bruker jeg heller en pille for å få fart på hode.
Gjest kassandra Skrevet 3. mars 2010 #13 Skrevet 3. mars 2010 Jeg har akkurat starta på denne og er spent på om jeg merker noe forskjell, tok den første tabletten i dag. Jeg sliter med vinterdepresjoner, samt er voldsomt trøtt og slapp, så blir spennende å se. Noen erfaringer fra dette merket?
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2010 #14 Skrevet 3. mars 2010 Jeg har akkurat starta på denne og er spent på om jeg merker noe forskjell, tok den første tabletten i dag. Jeg sliter med vinterdepresjoner, samt er voldsomt trøtt og slapp, så blir spennende å se. Noen erfaringer fra dette merket? Jeg bruker den. Er veldig fornøyd. Skal teste ut dette en gang og: http://www.caredirect.no/enaxin-startpakke
Gjest kassandra Skrevet 4. mars 2010 #15 Skrevet 4. mars 2010 Har gått på rosenrot i to dager nå, og det er mulig jeg overanalyserer.. men jeg har hatt hodepine siden jeg startet ca, og jeg pleier aldri ha hodepine.. I tillegg har jeg blitt tørrere i øynene (bruker linser, men har aldri hatt problemer før), er det ikke merkelig..? Begynner å lure på om jeg leter etter bivirkninger, men jeg føler meg nesten litt fyllesyk fordi hodet føles så tungt.. Noen som har opplevd noe liknende? Æsj, jeg håper det er noe annet enn rosenroten
LetThemEatCake Skrevet 4. mars 2010 #16 Skrevet 4. mars 2010 Glöm inte att dubbelkolla med era nuvarande mediciner. Någon skrev i en annan tråd att man inte kan ta den tillsammans med astmamediciner till exempel. Någon som vet något om detta? För jag vill gärna prova, men jag tar 3 olika astmamediciner nu.. Och en jätteviktig sak! Ät ALDRIG rosenrot om du tar antidepressiva eller ångestdämpande! Låt det gå ett halvår eller så innan du börjar med det ena eller det andra.
Gjest kassandra Skrevet 4. mars 2010 #17 Skrevet 4. mars 2010 Glöm inte att dubbelkolla med era nuvarande mediciner. Någon skrev i en annan tråd att man inte kan ta den tillsammans med astmamediciner till exempel. Någon som vet något om detta? För jag vill gärna prova, men jag tar 3 olika astmamediciner nu.. Och en jätteviktig sak! Ät ALDRIG rosenrot om du tar antidepressiva eller ångestdämpande! Låt det gå ett halvår eller så innan du börjar med det ena eller det andra. Jeg tar ingen medisiner, så er ikke det hodepinen kommer av hvertfall.. vi får se. Jeg har også lest at man ikke kan ta det sammen med astmamedisiner, jeg tror jeg leste om det når jeg googla rosenrot, så du kan jo prøve
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2010 #18 Skrevet 5. mars 2010 Och en jätteviktig sak! Ät ALDRIG rosenrot om du tar antidepressiva eller ångestdämpande! Låt det gå ett halvår eller så innan du börjar med det ena eller det andra. Sikker på at du ikke blander med johannesurt her? Den har svært mange, og svært sterke, interaksjoner. http://www.drugs.com/npp/rhodiola-rosea.html Full i gode søkeord, og er jevnt over en side jeg oppfatter som mer restrektiv enn felleskatalogen. 1
LetThemEatCake Skrevet 5. mars 2010 #19 Skrevet 5. mars 2010 Sikker på at du ikke blander med johannesurt her? Den har svært mange, og svært sterke, interaksjoner. http://www.drugs.com/npp/rhodiola-rosea.html Full i gode søkeord, og er jevnt over en side jeg oppfatter som mer restrektiv enn felleskatalogen. Helt säker. Det gäller båda två, då rosenrot också verkar som ett "uppåtmedel". Det är även farligt tillsammans med ecstasy om någon undrar, haha. Johannesört verkar vara ännu värre när det kommer till biverkningar. Där finns det ju till och med dödsfall och några sådana har jag inte hört talas om när det gäller rosenrot. Hur som helst så ska man vara lika försiktig med naturläkemedel som med vanliga läkemedel. Har du huvudvärk så kanske du bör sluta? Det är ju kroppens sätt att säga att någonting är på tok. Ta kontakt med din läkare om du tänker fortsätta, du vill ju inte ha några oönskade konsekvenser, eller hur? Sluta med rosenroten och se om huvudvärken gå över. Sedan kan du ju göra ett nytt försök och se om det blir samma sak igen. Då vet du ju.
Gjest kassandra Skrevet 5. mars 2010 #20 Skrevet 5. mars 2010 Helt säker. Det gäller båda två, då rosenrot också verkar som ett "uppåtmedel". Det är även farligt tillsammans med ecstasy om någon undrar, haha. Johannesört verkar vara ännu värre när det kommer till biverkningar. Där finns det ju till och med dödsfall och några sådana har jag inte hört talas om när det gäller rosenrot. Hur som helst så ska man vara lika försiktig med naturläkemedel som med vanliga läkemedel. Har du huvudvärk så kanske du bör sluta? Det är ju kroppens sätt att säga att någonting är på tok. Ta kontakt med din läkare om du tänker fortsätta, du vill ju inte ha några oönskade konsekvenser, eller hur? Sluta med rosenroten och se om huvudvärken gå över. Sedan kan du ju göra ett nytt försök och se om det blir samma sak igen. Då vet du ju. Jeg sluttet på rosenrot daget etter jeg postet innlegget, men har da hodepine i dag også. Skal gå noen dager uten nå, for å se om det blir bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå