Nala Skrevet 6. september 2003 #1 Skrevet 6. september 2003 Jeg har nå bestilt produkter fra både Essential Day Spa og Strawberrynet. Begge gangene jeg har fått varer fra EDS har pakken inneholdt ikke bare produktene jeg har bestilt, men også en rekke vareprøver. Pakken fra Strawberrynet inneholdt ikke en eneste prøve. Er dette en forskjell som alltid gjelder? Har dere fått vareprøver fra Strawberrynet? Og EDS? Dette med prøver synes jeg faktisk er en stor fordel, for da får man mulighet til å teste ut andre produkter uten å punge ut for det. Og EDS har gjort lurt i å sende meg prøver. Gir mersalg
Ursula Skrevet 7. september 2003 #2 Skrevet 7. september 2003 Har aldri fått prøver fra strawberrynet nei.
Gjest Ethereal Skrevet 8. september 2003 #3 Skrevet 8. september 2003 Hos Essential Dayspa har jeg hver gang fått mellom 5 og 7 ulike prøver på produktene av det merket jeg har bestilt fra, og hos meg har det helt klart ført til mersalg.
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2003 #4 Skrevet 9. september 2003 Nei de gir ikke ut prøver på Strawberrynet men til gjenhgjeld er prisene ganske mye lavere enn hos Essentialdayspa og det er en mer avgjørende faktor for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå