Gå til innhold

prettyskin4less

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

pakken ble sendt 29.januar, burde den ikke vert her snart? Hva gjør jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var den over 200kr? Tollen kan være grenseløs treg.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Var den over 200kr? Tollen kan være grenseløs treg.

Ja, det var den, men pleier å slippe toll fra prettyskin4less, men sikkert ikke denne gangen nei :)

Får ha tålmodighet litt til.....

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Dette skjedde med meg engang, da kom pakken aldri, plutselig fikk jeg en mail fra prettyskinn4less om at de hadde fått pakken i retur, og lurte på om de skulle sende den igjen til meg. Da var d posten sin feil, de hadde ikke sendt ut hentelappe til meg at det hadde kommet en pakke som ikke fikk plass i postkassen min :/

Så jeg måtte betale for porto på nytt for at de skulle sende pakken.

Kan ikke stole på posten hele tiden :(

Så d er håp :)

Ps. pakken var verd over 200 kr, men de satte ned verdien slik at jeg skulle sleppe tollen :)

Gjest snart gal..
Skrevet

pakken min ble sendt i midten av januar, men ligger fortsatt i tollen pga manglende proformafaktura.. kan ikke fatte at det skal ta så lang tid å ordne ting

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
pakken min ble sendt i midten av januar, men ligger fortsatt i tollen pga manglende proformafaktura.. kan ikke fatte at det skal ta så lang tid å ordne ting

jepp, irriterende, har du klart å søkt opp pakken? Fant ikke ut av det igår

Skrevet
jepp, irriterende, har du klart å søkt opp pakken? Fant ikke ut av det igår

når betilte varene fikk jeg en bekreftelesmail med et sporingsnr på.. brukte samme sporingsnummeret på bring.no sine sider

• 2 uker senere...
Skrevet

Har dere fått pakkene deres enda? Jeg venter noe utålmodig på min som ble sendt 15. februar.. :sukk:

Skrevet

Jeg har ikke fått pakken min og jeg bestilte 17 februar og varen min er under tollgrensa. Det har aldri tatt så lang tid før.

Skrevet

Min pakke er også under tollgrensa.. Huff, kjipt å måtte vente så lenge. Håper bare den dukker opp snart. Jeg går nemlig snart tom for mineralfoundation. :murvegg:

Skrevet

Virker som om posten verden over har bestemt seg for å gå TREGT.

Skrevet

Jeg bestilte varer den 24.feb, og fikk mail om at den var sendt den 25.feb. Varen var i utgangspunktet over 2oo kr grensa, men de satt ned varens verdi for meg.

Har bestilt derfra en gang før, og det tok vel bort imot 2 uker før jeg fikk pakka.

Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Jeg fikk min pakke med MD peeling som noen anbefalte meg her(fra prettyshin4less),og det tok en uke.Ingen toll.Jeg har kjøpt dyre ting fra andre firma nylig også.Igjen;ingen toll.

Det forbauser meg.I alle de årene jeg har handlet på nettet,så har jeg aldri unngått toll.(?)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
pakken ble sendt 29.januar, burde den ikke vert her snart? Hva gjør jeg?

Jeg fikk min etter en mnd. Lå plutselig en lapp i posten: Har du glemt meg?-lapp.Hmmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...