Gjest gjesta Skrevet 6. september 2003 #1 Del Skrevet 6. september 2003 Skal kjøpe gave til en venninne som ønsker seg bøker om interiør. Har snust litt rundt på nett, og sett litt på bøkene i Bo-serien? Noen av dere som har kjennskap til disse og vet om de er bra? Eller kan anbefale noen andre? Bøkene bør være på norsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 6. september 2003 #2 Del Skrevet 6. september 2003 Har ikke vært borti Bo-serien, men jeg har en drøss med andre interiørbøker. Blant annet fikk jeg er fin en til jul. Den heter "Sanselig Innredning" og har litt grunnleggende info om farger og materialer, litt om møblering og sånt og noen oppskrifter på bl.a. såpe og andre ting man kan lage hjemme. Har lest masse i denne boka og den anbefales :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. september 2003 #3 Del Skrevet 6. september 2003 Ta en titt på www.bokklubbene.no og gå inn på Kunst og Interiør. Der er det mange flotte bøker f.eks: Stilren innredning. Nytt og praktisk hjemme. (kjempefin, har den selv) Innred med farger. Bo-bøkene som du nevner. Hjemme. Koselig. + + Kanskje en Feng Shui-bok også kan være noe for henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. september 2003 #4 Del Skrevet 6. september 2003 Takker :D Får en snikende følelse av at jeg kommer til å ende opp med en bok til meg selv også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. september 2003 #5 Del Skrevet 6. september 2003 Hehe, det pleier å bli sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 7. september 2003 #6 Del Skrevet 7. september 2003 Selv likte jeg ikke Bo-serien så godt som mange andre interiør-bøker. Hvis du ikke klarer å bestemme deg for én bok, vil jeg gi deg et tips på gaveabonnement på Bonytt, hvis hun ikke allerede abonnerer. Hvis du klarte å bestemme deg for en bok, hva ble det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. september 2003 #7 Del Skrevet 7. september 2003 Har ikke bestemt meg enda, tror jeg skal ta meg en tur i bokhandelen og sniklese litt. Er det noen som vet om slike bøker er billigere på nett enn i butikken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 7. september 2003 #8 Del Skrevet 7. september 2003 Er man medlem i bokklubb er de billigere der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå