Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2002 #1 Skrevet 28. april 2002 Når på døgnet foretrekker dere å ha sex? Når pleier dere å ha sex?
Linnda Skrevet 28. april 2002 #2 Skrevet 28. april 2002 Vi har sex når vi har lyst!!! Om det er morgen, ettermiddag, kveld eller natt spiller ingen trille.12
Gjest Tristessa Skrevet 28. april 2002 #3 Skrevet 28. april 2002 Samme som Tuva, tid på døgnet er ingen hindring! Spesielt når en lever i et avstandsforhold!12
Avenodite Skrevet 29. april 2002 #6 Skrevet 29. april 2002 I ukedagene har vi som regel sex om kvelden. Etter at barnet er i seng, og før vi blir trøtte.. Ellers sniker jeg meg til litt morgensex i helgene Hmmmmm..
Tiriltunge Skrevet 29. april 2002 #7 Skrevet 29. april 2002 Stort sett hver kveld, en sjelden gang morgensex på hverdager, døgnet rundt i helgene, og litt på ettermiddagen i ny og ne...
tessa Skrevet 29. april 2002 #8 Skrevet 29. april 2002 I begynnelsen hele tiden.. Men etter hvert blir det kjedelig å dusje, finne nye klær.. bla,bla,bla.. Men i blandt på dag tid.. men vanligvis om kvelden eller morgenen.. Hadde avstandsforhold til min x, han hadde jeg alltid lyst på.. og omvendt..
Thea Skrevet 29. april 2002 #9 Skrevet 29. april 2002 Er det en liten råmanse på gang mellom Lily og Tuva eller????Siden dere har nedtelling til den store O dagen mener jeg?? Heeeeeeelt greit for meg assa.Streit,homo eller bi.Er ikke snerpete jeg 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå