Gjest Gjest_xxx_* Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Har lyst å begynner å bruke disse produktene men i hvilken nettbutikk er det billigst, med frakt og toll?
Aryia Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Det er en del å finne på ebay. Ellers har du feelunique, lookfantastic, prettyskin4less, midwestskincare, strawberrynet. Hvilken som er billigst aner jeg ikke, du får bare sjekke opp de produktene du er intr i hos de forskjellige butikkene.
Gjest Gjest_xxx_* Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Det var leitingen jeg håpet å slippe. hehe. synes det er dødskjedelig å lete sånn..
Aryia Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Det er kanskje kjedelig, men det kan lønne seg.
Gjest Gjest_xxx_* Skrevet 17. februar 2010 #5 Skrevet 17. februar 2010 Ingen som vet altsa? synes det er kjempedyrt overalt...
Alladin Skrevet 17. februar 2010 #6 Skrevet 17. februar 2010 http://www.blivakker.no/Default.aspx?mfid=...er=Nyhetsbrev_J
vesla86 Skrevet 17. februar 2010 #7 Skrevet 17. februar 2010 (endret) Du har vel fått svar, men Min erfaring er at prettyskin4less er billigst på en del, og feelunique på annet. Feelunique har gratis frakt, hos prettyskin4less koster den litt, ca 14 dollar hvis jeg ikke husker feil. Feelunique refunderer tollutgifter. Og md ER dyrt. Spørs jo hva du mener med kjempedyrt, men det koster en del ja. Alle de nevnte sidene har det riktignok veldig mye billigere enn norske butikker. Endret 17. februar 2010 av vesla86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå