Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på evig jakt etter de perfekte jeans, er det noen som kan hjelpe??

Vet akkurat hvordan jeg vil ha dem: litt lav i livet, men ikke så lav at undertøyet vises, og litt sleng. Tror jeg bør ha stretch i dem, har litt hofter men er veldig smal i livet. Fargen skal være enten mellomblå eller mørk, men jeg vil at det skal være litt...'tekstur' i dem på en måte...(dårlig forklart, I know!). De skal ikke være så veldig slitt...men nesten...på en måte.. :oops: :lol: Og så må det ikke være for små baklommer, og de må sitte litt langt nede på rumpen.

Har tidligere vært stor fan av Fornarina bukser, de sitter perfekt på meg, men de modellene jeg har sett i butikken nå er så ekstremt lav i livet, eller så er de for smal i bena, og altfor slitt!

Hjelp, hvor kan jeg finne jeans som passer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes snittet på buksene ligner mine C-girlbukser.

Litt lave i livet, trange i lårene med litt sleng. Jeg synes de sitter perfekt til meg, men jeg har ganske smale hofter. Forøvrig er de ikke i stretch, men snittet ligner veldig.

Jeg kjøper mine på Voice of Europe, de er billige.

Skrevet

C-girl Bellbottom. De er litt trange i lårene, men passformen er fin. jeg må riktignok opp i livviddestørrelse på dem i forhold til andre bukser jeg har.

Du får dem på Voice of Europe og Popin.

Skrevet

Synes Jean Paul sine er fine.. de har en mørkeblå modell.

De selger de vel på forskjellige butikker, men Voice of Europe har de vet jeg.

Skrevet

De finnes ikke. Henger som regel i rumpa eller låra uansett.

Skrevet

Jeg hadde tatt en tur innom Levi's Store, og prøvd på diverse modeller. Selv liker jeg godt Levi's 525. Eventuelt dra innom Carlings eller JC.

Skrevet

Synes Nudi-jeans er flotte bukser. Passer ypperlig til beskrivelsen din.

Skrevet

Jeg påtar meg retten til å påstå at Lee fører verdens beste jeans! Fås i utallige typer modeller og størrelser, som får jeansen til å sitte som støpt!Prisen er heller ikke til å løpe ifra (i motsetning til D&G, Fornarina osv.), og slakter derfor ikke lommeboken totalt.

Gjest Dolphina
Skrevet
Jeg påtar meg retten til å påstå at Lee fører verdens beste jeans! Fås i utallige typer modeller og størrelser' date=' som får jeansen til å sitte som støpt!Prisen er heller ikke til å løpe ifra (i motsetning til D&G, Fornarina osv.), og slakter derfor ikke lommeboken totalt.[/quote']

:enig:

Skrevet

jeg kjøpte noen jeans hos Match.de heter massimo rossi.

de sitter som støpt,er i lys og mørk farge .pris ca 500

Skrevet
Jeg påtar meg retten til å påstå at Lee fører verdens beste jeans! Fås i utallige typer modeller og størrelser, som får jeansen til å sitte som støpt!Prisen er heller ikke til å løpe ifra (i motsetning til D&G, Fornarina osv.), og slakter derfor ikke lommeboken totalt.

Helt enig! :) Elsker de buksene :)

Skrevet

Synes de bildene likner litt på Mexx sine stretchjeans.

Ta en titt der også! :)

(Du har litt av en runde du skal igjennom før du får prøvd alle forslagene her inne! ;) )

Skrevet

Jeg har lenge lett etter Lee jeans, men ikke funnet de så langt... Noen som kan tipse meg om hvor de finnes??

Skrevet

Jeg har lenge lett etter Lee jeans, men ikke funnet de så langt... Noen som kan tipse meg om hvor de finnes??

Gjest Anonymous
Skrevet

lee finner du i carlings, på JC, bikbok og evt jeans-butikker..

Skrevet

Takk, gjest!

*Lille Lotte løper ut i nermeste butikk for å finne et par Lee bukser...*

Skrevet

Fornarina-jeans er mine favoritter, men Lee kommer på en god andreplass.

Jeg tror Bik Bok fører Lee, kan det stemme? Fornarina kan du (hvis du bor i Oslo) få hos Tatler i Bogstadveien.

Skrevet

Om du først beveger deg mot Taltler, så MÅ du prøve sthretch modellen til "for all mind kind" har suuper passform!! og er akkuratt slik du beskrev..

Ellers så liker jeg også fornarina, men fovoritt jeansen kommer fra Ceruitti jeans, fåes hos Ferner Jacobsen (men pass på, de har endel "kjærring"modeller også...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...