Gjest Racine Skrevet 17. februar 2010 #1 Skrevet 17. februar 2010 Har gått 9 dager over tiden nå.. tok en billigtest igår og da kom det opp 2 streker med en gang, den andre var svakere, men tydelig nok til at jeg så den med en gang.. tok en cb test på morgen idag, men den var negativ+ at jeg tok en QR i ettermiddag for å dobbelsjekke, og denne var også negativ.. men har jo fortsatt ikke fått den mnd lige da.. og har murringer i magen og er litt små kvalm til tider.. noen som kan hjelpe meg med dette eller som har noe erfaringer?? er så forvirra:S
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #2 Skrevet 17. februar 2010 Ikke godt å si. Ta en test med morgenurin i morgen. Det svaret burde være riktig.
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 vært hos fotsone idag, og ho mente at jeg skulle ta en test på mandag for da er dt 2 uker siden jeg skulle fått den mndlige..
Gjest racine Skrevet 18. februar 2010 #4 Skrevet 18. februar 2010 vært hos legen idag o levert urinprøve og tatt blodprøve.. testen var negativ, men legen sa før testen at han trodde jeg var gravid.. men må vente på resultatene på blodprøven til imorgen..leenge til.. he he..noen som har opplevd å få negativ test, men at hcg har vært høy på blodprøve og vært gravide??
wahaj Skrevet 18. februar 2010 #5 Skrevet 18. februar 2010 Hvis du er gravid så er hcg høyere i blodet. Da det tar tid å få like høyt nivå i urin. Krysser fingrene for deg :-)
Gjest Racine Skrevet 18. februar 2010 #6 Skrevet 18. februar 2010 tusen takk:) er helt forferdelig å gå sånn å vente:Smen har jo ikke så mye valg:Ptok jo en positiv test på tirsdag, neg test igår og hos legen idag.. men legen sa først at han trodde jeg var gravid da, men må vente på blodprøver.. håper håper..
helenaa Skrevet 21. februar 2010 #7 Skrevet 21. februar 2010 Det er ikke rart at du får noen negative tester når du tester så tidlig. Noen billige tester slår ut på lavt hcg-nivå, så det kan kanskje ha skjedd her? Jeg har aldri hørt om noen som har fått positiv billigtest, og som ikke har vært gravid. Lykke til!
Gjest racine Skrevet 22. februar 2010 #8 Skrevet 22. februar 2010 hei helena.. var hos legen på torsdag, og jeg var nok ikke gravid.. hcg nivået mitt var for lavt til at jeg kunne være det.. og fortsatt ikke fått mens heller.. så er ikke noe moro det her..:s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå