Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 17. februar 2010 #1 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg har i alle år brukt tangatruse grunnet at da blir en fin i jeans. De gangene jeg har prøvd jeans med vanlig truse, og beveget meg å sett i speilet, så blir det en " brett" i jeansen der trusekanten går. Ser jo helt idiotisk ut, ikke bare brett der rumpeballene naturlig slutter, men også en ovenforbi, der trusekanten slutter! Er det bare meg eller? Grunnen til jeg spør er at jeg fikkk forståelsen fra en annen tråd at vanlige truser er det kvinner flest bruker. Jeg tenkte da hvordan de kan være pene i jeans, for jeg ser mange jenter/kvinner som er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bentix Skrevet 17. februar 2010 #2 Del Skrevet 17. februar 2010 Har du prøvd hot pants? jeg synes det funker ikke til alle bukser, men til de fleste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lulua Skrevet 17. februar 2010 #3 Del Skrevet 17. februar 2010 jeg også bruker string truser i trange bukser, men jeg syntes vanlig truser er mest behagelige å gå med så når jeg er hjemme og bare går rundt i joggebokser osv bytter jeg alltid til vanlig truse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 17. februar 2010 #4 Del Skrevet 17. februar 2010 Takk for tips, "ut å kjøpe hotpants"! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 18. februar 2010 #5 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg kan varmt anbefale sloggi (ja, sloggi!)sine hips. De synes ikke gjennom trange bukser og er mer behagelig enn tanga som gnikker eller truse som synes. Du kjenner ikke at du har de på, og det viktigste - de synes ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 18. februar 2010 #6 Del Skrevet 18. februar 2010 Synes Sloggi sine Lace Hips er best, de som det er linket til over her syns jeg forsvinner inn i rumpesprekken i en stor krøll etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 18. februar 2010 #7 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg foretrekker hipstere/boxere, og har nettopp fått slike i posten- de er fantastiske! Superbehagelige, flatterende snitt, og de holder løftet sitt- de synes ikke under klærne. Finnes matchende bh-er også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 18. februar 2010 #8 Del Skrevet 18. februar 2010 Synes Sloggi sine Lace Hips er best, de som det er linket til over her syns jeg forsvinner inn i rumpesprekken i en stor krøll etterhvert Ja, de som ble linket til vil ikke 'sitte' på min rumpe heller! Når jeg bruker den går jeg rundt og tenker 'disse skulle vært enten bredere eller smalere'. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2010 #9 Del Skrevet 22. februar 2010 Mange av dem som får en brett i jeansen bruker for trange jeans. Selv bruker jeg bare vanlige truser til hverdags og så lite jeans som mulig, ellers har jeg lett for å få sopp og det er mindre moro, så jeg holder meg til mine fine, svarte bomullstruser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 23. februar 2010 #10 Del Skrevet 23. februar 2010 Mange av dem som får en brett i jeansen bruker for trange jeans. Er det regler for hvor trange jeans kan være da? Altså, om jeg hadde fått synlig merke etter trusene, ville jeg heller skiftet truse enn bukse. Jeg går for øvrig sjelden i vanlig truse når jeg bruker bukser. De sklir alltid opp uansett. Vanlig truse under strømpebukse og skjørt/kjole går derimot helt fint. Så ja, jeg er av dem som må bruke string i bukse, selv om jeg helst skulle vært det foruten. Men da hovedsdaklig av bekvemmelighetshensyn. Mulig det har med rumpeform å gjøre, siden det meste sklir hos meg, med mindre det holdes på plass av en strømpebukse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå