Gå til innhold

Internasjonalt førerkort i USA

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Liza_*
Skrevet

Vi skal til USA om noen uker, og skal leie bil. Må vi ha internasjonalt førerkort, eller holder det med det vanlige norske? Jeg har hørt litt forskjellig, så vurderer å betale et par hundrelapper for det internasjonale bare for sikkerhets skyld...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi skal til USA om noen uker, og skal leie bil. Må vi ha internasjonalt førerkort, eller holder det med det vanlige norske? Jeg har hørt litt forskjellig, så vurderer å betale et par hundrelapper for det internasjonale bare for sikkerhets skyld...

Det holder med ditt vanlige norske førerkort, men det er fordelaktig og ha internasjonalt førerkort. Skulle du eksempelvis få inndratt ditt internasjonale førerkort pga overtredelse vil du fremdeles kunne beholde ditt norske førerkort.

Gjest Gjest_Bettina_*
Skrevet

Var i USA i fjor og hadde bare vanlig norsk førerkort da vi leide bil.

Skrevet

Hei

Jeg har også leid bil i USA med mitt vanlige førerkort og det har aldri vært noe problem.

Gjest Gjest_Mone_*
Skrevet

Kult. Vi skal også til USA. Har du noen tips?

Hvor skal dere?

Mone L

Skrevet

Jeg vil gjerne komme i kontakt med dere usa-reisende ;)

(Se tråd lenger opp )

Ragpride

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...