Gå til innhold

Hvor finner jeg øyenskygger som funker?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sikkert kunne kjøpt mange "skikkelige" merker øyenskygge ut av det beløpet jeg har brukt på øyenskygger siste året. Har prøvd Isadora (den verste!), MaxFactor, Maybelline, stort sett de fleste billige man får kjøpt på h&m, vita etc. Men synes alle er ræva.

Vurderer å prøve Gosh, men frykter det også er penger ut vinduet.

Så...fins det GODE øyenskygger å få kjøpt som ikke koster 500kr paletten? Både på nett og i butikk - ha med erfaringer.

Med gode mener jeg de som holder lenge, de som fortsatt er samme farge som i paletten når de legges på øyelokket, de som drysser lite, de som er lette å legge.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sandbekken
Skrevet (endret)

Har du prøvd øyenskyggeprimer? da holder fargen hele dagen, og den blir kjempeklar og sterk uansett mærke! :) Kan anbefale toofaced sin (billig på nett)

Endret av Sandbekken
Skrevet

Hvor kjøper du den på nett, da?

Er det ingen som har tips om bra, men ikke altfor dyre merker?

Gjest Gjest_miso_*
Skrevet

Jeg synes at det ikke er så enorm forskjell på dyre og billige, gode og dårlige øyenskygger, men vil som h*n ovenfor anbefale en base (jeg bruker artdeco sin, den er utrolig drøy), og gode koster! Jeg bruker Mac, Makeup Store og Il makiage sine. God teknikk gjør at det ikke drysser. Se gjerne pixiwoo sine videoer om påføring på youtube.com.

Skrevet

Ang primer, og du vil gå billig ut, så ta en titt på ELF mineral eyeshadow primer. Har denne selv, og liker den like godt som manges HG UDPP. For å få en poppende farge, så kan du prøve en svakt sticky skygge før den løse. Som feks NYX jumbo eyeshadow pencil eller ELF eyeshadow cream duo (påføres veldig lett).

Skrevet

Har du prøvd Mary Kay sine øyenskygger eller sminken der generelt.. Syns de er kjempe gode :)

Skrevet

Mary Kay sin er bra synes jeg. Den koster rundt 100,- kr og jeg kjøper den på nett. Jeg bruker eyeprimer når jeg skal ut på byen og slikt, da føler jeg at den holder på fargen mye lengre.

Skrevet

Sigma sine øyeskygger er jeg veldig fornøyd! Sterkt pigmenterte, og fargen blir lik på huden som i boksen:)

www.sigmamakeup.com

Skrevet

Coastal Scents sine øyenskygger liker jeg veldig godt, palettene finnes veldig billig på ebay. Synes de holder bra uten primer, men med primer blir det jo selvfølgelig mye bedre. Bruker Urban Decay sin eyeshadow primer potion, fås på lookfantastic, ebay ++

Skrevet

Takk alle sammen :enig:

Har googla og sjekka ut en liten evighet nå, og tror jeg ender opp med å bestille 88paletten (går nok for den matte) fra Coastal Scents, og etterhvert børster fra Sigma :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...