Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2010 #41 Del Skrevet 27. februar 2010 Utseende: blondt eller lysebrunt hår store blå, grå eller grønne øyne slank eller litt veltrent (kan ikke veie mer enn ca 85 kg) relativt høy, ca. 1.80-1.88 m glattbarbert (liker ikke ansiktshår) pen nese (hater stygge, svære neser) pene tenner helst litt yngre enn meg Personlighet: smart morsom snill velutdannet kunstnerisk lidenskapelig, MÅ ha sterk sexlyst må elske meg for den jeg er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillepipp Skrevet 31. mars 2010 #42 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) --- Endret 28. april 2020 av lillepipp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 31. mars 2010 #43 Del Skrevet 31. mars 2010 *-.-* Drømmemannen *-.-* Mørkt hår Knallblå øyne Over 180 Omtrent like gammel som meg Smart God humor Snill Er glad i å snakke Er flink å kysse Og har en snurrebass som er større enn en snurrebass Jeg vet det ikke er lov å si det. Men jeg sier det allikevel . Fikk lyst til å kommentere dette du skriver om at det ikke er lov å si det. Dette er nemlig en helt sykt teit regel!!! Hvis du virkelig føler at en xx cm snurrebass er kritisk viktig for deg, så skriv det for guds skyld! Dermed kan alle som ikke oppfyller ditt krav slippe å kaste bort sin og din tid. For når du føler at det er veldig viktig for deg, så kommer det nemlig bare til å skape problemer ellers. Altså, alle skriver de kravene de har akkurat som de er. Helt åpent og ærlig. Dermed får også leseren et rimelig korrekt bilde av hvor overfladisk eller ikke, personen bak profilen virkelig er. Dette er det eneste fornuftige å gjøre på Internett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
james Skrevet 31. mars 2010 #44 Del Skrevet 31. mars 2010 Min drømmemann er meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva81 Skrevet 31. mars 2010 #45 Del Skrevet 31. mars 2010 Min drømmemann er først og fremst høy,er 183cm selv så dette er faktisk ganske relevant for meg:)Så må han være normalbygd +/-, snill, omtenksom, ærlig, empatisk, ha humor, få meg til å le, sjarm, god sexlyst, god hygiene, like å være aktiv, like barn, være leken, hårfarge spiller ingen rolle, kunne snakke voksent om ting, vise følelser, være sosial.......Tja, sånn jeg ser på det nå hvertfall.Men hærregud, så lenge man er seg selv og trives sammen og har det bra så er kanskje det det viktigste? Bare han ikke er voldelig eller krangelfant på noe vis,hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaskeklut Skrevet 2. april 2010 #46 Del Skrevet 2. april 2010 Det første og største "kravet" mitt er at han må kunne drepe edderkopper uten å spørre "hvorfor det? den er jo bitteliten!" !! Ellers tror jeg ikke at jeg har noen "drømmemann" annet enn standardsvarene "snill", "omtenksom", "ærlig" og sånne ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 2. april 2010 #47 Del Skrevet 2. april 2010 Det første og største "kravet" mitt er at han må kunne drepe edderkopper uten å spørre "hvorfor det? den er jo bitteliten!" !! Ellers tror jeg ikke at jeg har noen "drømmemann" annet enn standardsvarene "snill", "omtenksom", "ærlig" og sånne ting Er du klar over hvor mye nytte edderkopper gjør? Tydeligvis ikke. Typisk kvinnfolk! Har noen store her innimellom Men de ryker med da, stakkars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanya Skrevet 2. april 2010 #48 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Utseende: - Høy (over 1.80) - Mørkhåret - Bredskuldret/veltrent - Blå eller grønne øyne Personlighet: - Intelligent - Geeky (på den måten at han plutselig kan plumpe ut med tilfeldige fakta, statistikker o.l) - Ambisiøs - Hardtarbeidende - Morsom - Romantisk, uten å bli patetisk - Har egne meninger, lar seg ikke tråkke på - Bryr seg om de rundt seg - Ærlig - Trofast - Reflektert - Kreativ I forholdet: - Stiller opp i "good and for bad" - Er stolt av meg, og ikke redd for å vise det - Bryr seg om meg, familien min, vennene mine, og andre som betyr noe for meg - Kan finne på spontane ting og hverdagslige små "overraskelser" - Måler ikke alt i prosentbrøker av typen "nå kjøpte jeg inn de ingrediensene, det er din tur neste gang / "jeg sender sms først, du burde gjøre det samme." - Bryr seg virkelig om å bli kjent med meg, og å forstå meg, på et dypere plan. Finnes denne typen? Ja, tydeligvis, fant jeg ut Endret 2. april 2010 av Vanya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 2. april 2010 #49 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) deleted Endret 2. april 2010 av gjestdeluxe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå